וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת בגמר גביע הדייויס

קלמן ולודרה ניצחו את שוונק וזבאלוס והשלימו 0:3 מדהים על ארגנטינה. צ'כיה עלתה ל-1:2 על סרביה, דג'וקוביץ' שיחק

זה היה באוויר כבר אחרי יום המשחקים הראשון, אבל היום (שבת) התקבלה החותמת הסופית כשארגנטינה הפסידה בחצי גמר גביע הדייויס לצרפת. אחרי שני הניצחונות ביחידים, התייצבו ארנו קלמן ומיכאל לודרה למשחק הזוגות נגד אדוארדו שוונק והוראסיו זבאלוס הארגנטינאים, והשלימו ניצחון בדרך ל-0:3 מרשים. בכך הצרפתים מעפילים לגמר ויפגשו שם את סרביה (בחוץ) או את צ'כיה (בבית) ב-3 עד ה-5 בדצמבר.

הצמד הצרפתי המצוין, שהגיע למפגש בליון ללא ג'ו-וילפריד צונגה, ניצח 4:6, 5:7, 3:6, מה שמשאיר את שני משחקי היחידים מחר לכאלה שישוחקו לפרוטוקול בלבד. "אני גאה מאוד בנבחרת, הם היו יחד כל שבעת השחקנים", התלהב הקפטן הצרפתי גי פורז'ה. לודרה הוסיף: "זה מדהים. החברים שלי ואני נמצאים בגמר גביע הדייויס ואני כל כך שמח. אנחנו כמו יין טוב ומשתפרים עם השנים". בכך צרפת מגיעה בפעם ה-16 לגמר גביע הדייויס, כשזכייה תסדר לה ניצחון עשירי.

במפגש המקביל צ'כיה עשתה עוד צעד לעבר גמר גביע הדייויס. אחרי שמשחקי היחידים הסתיימו ב-1:1, תומאס ברדיך וראדק סטפאנק השיגו את הנקודה השנייה במפגש. נובאק דג'וקוביץ', שלא התייצב למשחקי היחידים בשל קלקול קיבה, הופיע למשחק, אבל לא הצליח להושיע את הנבחרת שלו אחרי ששיתף פעולה עם ננאד זימוביץ'. צמד הסרבים דווקא הוביל 3:6 אחרי המערכה הראשונה, אבל ברדיך וסטפאנק היו מעולים בשלוש המערכות הבאות וניצחו 1:6, 4:6, 1:6 בדרך לניצחון. מחר ייערכו שני משחקי היחידים האחרים, כשויקטור טרויקי יפגוש את ברדיך וטיפסרביץ' ישחק מול סטפאנק.

במקביל למשחקי חצי הגמר, מתקיימים שמונה משחקי הישרדות בבית העליון (ביניהם ישראל מול אוסטריה). אחרי יומיים של משחק, שלושה מפגשים כבר הוכרעו, כשגרמניה השלימה 0:3 על דרום אפריקה, קזחסטאן גברה 0:3 על שוויץ ורומניה ניצחה 0:3 את אקוואדור. אגב, זו הפעם הראשונה שקזחסטאן מעפילה לבית העליון. יתר המפגשים: שבדיה - איטליה 1:2, הודו - ברזיל 2:1, אוסטרליה - בלגיה 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully