וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צרפת מוליכה על ארגנטינה 0:2

לודרה גבר על חואן מונאקו ב-4 מערכות, מונפיס עשה את אותו הדבר לנלבדיאן. בחצי הגמר השני עומדות סרביה וצ'כיה על 1:1

בזמן שישראל נאבקת באוסטריה על מקום בבית העליון, גביע הדייויס החל היום (יום שישי) את משחקי חצי הגמר המרתקים. צרפת, שמארחת בליון את ארגנטינה, רשמה פתיחה מצוינת בשני משחקי היחידים, כאשר מישל לודרה ניצח את חואן מונאקו וגאל מונפיס גבר על דויד נלבדיאן, כדי להעניק לטריקולור 0:2 מרשים. חצי הגמר השני מעט מאוזן יותר, כאשר לאחר שצ'כיה עלתה ל-0:1 על סרביה בבלגרד הודות לניצחון של ראדק סטפאנק על ויקטור טרויצקי, הגיע יאנקו טיפסרביץ' ואיזן את המפגש ל-1:1 אחרי שניצח את תומאס ברדיך החזק. נובאק דג'וקוביץ', כוכב הסרבים, לא שיחק היום עקב קלקול קיבה. ביום ראשון הוא צפוי לשוב.

סרביה - צ'כיה 1:1

זהו המפגש הראשון אי פעם בין הנבחרות במסגרת גביע דייויס, מאז השתיים הפכו מדינות עצמאיות. כשהשתיים שיחקו תחת דגליהן של יוגוסלביה וצ'כוסלובקיה הן נפגשו תשע פעמים, והצ'כים מובילים 4:5 במאזן. סרביה נמצאת בעיצומו של מסע היסטורי בטורניר כמדינה עצמאית, ובבלגרד רוצים להגיע לגמר ואף לזכות בו. למרות השאיפות הללו, הבעיה הראשונה התעוררה הבוקר, אז התברר שנובאק דג'וקוביץ' סובל מדלקת בבטן ולא יוכל לשחק במשחק הראשון נגד ראדק סטפאנק.

מי שהחליף את הסופרטסאר הסרבי הוא ויקטור טרויצקי, שדווקא ניצח את המערכה הראשונה 4:6, אך דעך והפסיד את שלוש המערכות הבאות 6:2, 6:4, 6:4, כאשר ספאנק העניק לצ'כים, פיינליסטים השנה שעברה, יתרון 0:1 במפגש. במשחק היחידים השני איזן יאנקו טיפסרביץ' המקומי את התוצאה, כשהשיג 5:7, 2:6, 6:2, 6:7 מצוין על תומאס ברדיך המוכשר, על מנת לקבוע 1:1 בסיום יום המשחקים הראשון. בזוגות יתמודדו מחר הסרבים טרויצקי וננאד זימוניץ' נגד איבו מינאר ויאן האייק.

צרפת - ארגנטינה 0:2

לאחר התלבטות גדולה החליט הקפטן הצרפתי ג'י פורז'ה לנפות מהסגל את רישאר גאסקה ולהרכיב את מישל לודרה כמחבט ראשון וגאל מונפיס כמחבט שני. אם לשפוט על פי המשחק הראשון, פורז'ה החליט נכון. את ההתמודדות פתחו לודרה וחואן מונאקו, כאשר הצרפתי עלה לרשת שוב ושוב, נעזר בכמות ווינרים אדירה של 98 וניצח בסופו של דבר 5:7, 6:4, 5:7, 3:6 ולהעלות את נבחרתו ל-0:1 אחרי שלוש שעות ו-22 דקות.

למשחק הבא עלו מונפיס ודויד נלבדיאן, שלא הפסיד מעולם לגאסקה, אך מול מונפיס זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. המדורג 15 בעולם המשיך את המומנטום הצרפתי עם 2:6, 6:2, 4:6, 3:6, והעלה את נבחרתו ל-0:2. מחר תנסה ארגנטינה להישאר בחיים דרך מפגש הזוגות, בו יפגשו אדוארדו שוונק והוראסיו זבאלוס את ארנו קלמן ומישל לודרה, וביום ראשון יושלם המפגש עם משחקי היחידים בין מונפיס ומונאקו, ולודרה ונלבדיאן. כרגע, נדמה כאילו צרפת, שזכתה 9 פעמים במפעל וניצחה את ארגנטינה בכל ארבעת המפגשים האחרונים שלהם, בדרך לעשות זאת שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully