וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר ארה"ב נדחה ביממה בגלל הגשם

דג'וקוביץ' התשוש יזכה לנוח יום נוסף, כשהגשם הניו יורקי שינה את התוכניות. נדאל עדיין חולם על הגראנד סלאם היחיד שחסר לו

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

שני דברים מפרידים בין רפאל נדאל לזכייה ראשונה באליפות ארצות הברית: הדבר הראשון הוא טניסאי גבוה ועקשן בשם נובאק דג'וקוביץ'. הדבר השני הוא הגשם הניו יורקי, שדחה את גמר אליפות ארצות הברית ביממה. אלפי אוהדים מאוכזבים הגיעו הערב (ראשון) למתחם בפלאשינג מדו וחיכו ארוכות בטרם המארגנים הודיעו את הבשורה: הגמר נדחה, וייערך מחר (שני) באותה שעה - 16:45 שעון ניו יורק, כלומר 22:45 שעון ישראל (שידור ישיר ביורוספורט). כעת מקווים מארגני התחרות וראשי ה-ATP שתנאי מזג האוויר ישתפרו.

גשם באליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס. רויטרס
איזו אכזבה. הגשם בניו יורק/רויטרס

כמובן שאלו בשורות חיוביות עבור דג'וקוביץ', שנאלץ להילחם אמש בקרב קשה מאוד מול רוג'ר פדרר, ועתה יוכל לתת לשריריו המתוחים 24 שעות נוספות של מנוחה ולהתכונן למשימה הקשה שמצפה לו. מה שבטוח, זה הולך להיות משחק גם מעניין וגם היסטורי, כי ניו יורק תראה לראשונה אלוף חדש.

נדאל הציג טניס מופלא ויכולת אישית אדירה לאורך הטורניר, והוא יודע שזכייה בו תעניק לו את תואר הגראד סלאם היחיד שחסר לו. הספרדי זכה באוסטרליה, ווימבלדון ופריס, ורק את ניו יורק טרם כבש. "אני מרגיש מצוין, זה תענוג בשבילי להיות כאן", אמר הספרדי לקראת הגמר, עדיין לא הגשמתי חלום כי החלום הוא לנצח בגמר. זה מאוד מאוד חשוב בשבילי להיות בגמר".

נדאל פגש את דג'וקוביץ' 21 פעמים בעבר, והמאזן ביניהם הוא 7:14 לטובת הספרדי, אבל גם השור ממאיורקה יודע שבמשחקים שלא נערכו על חימר מאזנו פחות טוב והסרבי מוביל עליו 5:7.

"אתם חושבים שזה הולך להיות לי קל? אני לא חושב ככה. זה הולך להיות משחק מאוד קשה", אמר נדאל, "הפסדתי לו הרבה פעמים על משטח קשה, יש לי גם ניצחונות, אבל גם לא מעט הפסדים מולו".

דג'וקוביץ' בן ה-23 פתח את הטורניר בצורה קצת מקרטעת, אבל השתפר ממשחק למשחק, עד ליכולת השיא שהציג מול פדרר בחצי הגמר. "זה נכון שעל משטח קשה יש לי יותר סיכוי מול נדאל, אבל הוא הטניסאי מספר 1 בעולם ואחד הגדולים בכל הזמנים. זה בהחלט הולך להיות קרב קשה. רפא משחק טניס פנטסטי, ויש לו מוטיבציה אדירה לזכות בטורניר, כי זה הגראנד סלאם היחיד שהוא לא זכה בו".

נובאק עייף מהמשחק נגד פדרר, וכשנשאל איך יתכונן לנדאל, השיב: "פופקורן, טלוויזיה ומנוחה". כשהכתבים סיפרו לו כי תחזית מזג האוויר דיווחה על אפשרות לגשם ביום הגמר, אמר דג'וקוביץ': "באמת? יום מנוחה נוסף יהיה מצוין". עתה המשאלה שלו התגשמה.

עדכון ראשון: 10:32
עדכון אחרון: 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully