וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה

הבלגית הנפלאה השלימה ניצחון 21 ברציפות בניו יורק עם 2:6, 1:6 על ורה זבונרבה, וזכתה בטורניר בפעם השלישית ברצף מבחינתה

קים קלייסטרס היא אלופת ארצות הברית החדשה-ישנה. הבלגית, המדורגת שלישית בעולם ושנייה בטורניר, הביסה הלילה (בין שבת לראשון) 2:6, 1:6 את ורה זבונרבה הרוסיה (8 בעולם, 7 בטורניר) בגמר הפלאשינג מדו ורשמה ניצחון 21 ברציפות בטורניר הזה וזכייה בתואר שלישי רצוף מבחינתה, לאחר שזכתה ב-2005, לא שיחקה בין 2006-2008 בשל הפרישה הזמנית שלה, וזכתה גם אשתקד. אפילו בתה בת השנתיים וחצי, ג'יידה, שעודדה מהיציע ועלתה בסיום על המגרש לברך, לא נשארה אדישה לנוכח הטניס המרשים והאגרסיבי של אמה ובטח לא מול הצ'ק על סך 2.2 מיליון הדולרים אותו תקח הביתה.

מהצד השני, זבונרבה בהחלט יכולה להיות מאוכזבת. פחות מההפסד עצמו ויותר מהעובדה ששיחקה רע ונראתה לא שייכת למעמד, זאת על אף שזה היה גמר הגרנד סלאם השני ברציפות שלה אחרי ווימבלדון השנה, שם אגב ניצחה גם את קלייסטרס ברבע הגמר, כשמאז הספיקה לנצח אותה גם במונטריאול. הפעם הבלגית הייתה גדולה עליה.

לפני המשחק נערך טקס מרשים בנוכחות שתיים מהטניסאיות הגדולות בהיסטוריה של המשחק, מרטינה נברטילובה וכריס אוורט, שהגיעו לחלוק כבוד לשתי הטניסאיות שהגיעו למעמד המכובד. קלייסטרס, שניצחה אתמול את ונוס וויליאמס בחצי הגמר לאחר תצוגת טניס מרשימה במיוחד, המשיכה כבר מההתחלה את היכולת הזו והשיגה שתי שבירות כבר במערכה הראשונה מול זבונרבה, שנראתה עדיין מעט המומה מגודל המעמד אליו הגיעה ולא הצליחה לייצר את הטניס הנפלא שאיפיין אותה לאורך הטורניר. הבלגית הצליחה להשיג שתי שבירות ולזכות במערכה בתוצאה 2:6 לאחר 27 דקות בלבד.

המערכה השנייה המשיכה להיות בשליטתה המוחלטת של קלייסטרס, שהשיגה שבירה קלה כבר במשחקון ההגשות הראשון של זבונרבה בדרך ליתרון 0:3 מהיר ולהשלמת ריצה של 0:7 במשחקונים. הרוסיה הצליחה לקטוע את רצף המשחקונים הכושל מבחינתה וזכתה במשחקון אחד, קלייסטרס הגיבה במשחקון הגשות מוצלח ועלתה ל-1:4. זבונרבה הציגה עוד משחקון נפל ונשברה שוב, תוך שהיא מבצעת טעות כפולה בנקודת ההכרעה. קלייסטרס שמרה על ההגשה שלה וניצחה 1:6 במערכה השנייה בדרך לזכייה שלישית באליפות ארצות הברית הפתוחה.

קים קלייסטרס חוגגת זכייה באליפות ארצות הברית 2010. רויטרס
שליטה מוחלטת במשחק, בדרך לנשיקה שלישית עם הגביע האמריקאי. קלייסטרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully