וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לגיא ברנע ב-50 מ' גב באליפות אירופה

הישג ענק לשחיין הישראלי באליפות אירופה בבודפשט. עמית עברי העפילה לגמר נוסף ב-100 מ' פרפר עם 58.64 ש'

גיא ברנע רשם הערב (חמישי) את הישג השיא בקריירה שלו כשזכה במדליית הארד בגמר המשחה ל-50 מ' גב באליפות אירופה בשחייה הנערכת בבודפשט. השחיין הישראלי, שסיים את המוקדמות עם התוצאה הטובה ביותר כשקבע 25.11 שניות, שיפר את תוצאתו בגמר כשעצר את השעון על 25.04 שניות, שהספיקה לו למקום השלישי המכובד.

זכייתו של ברנע הגיעה בדיוק עשר שנים אחרי המדלייה האחרונה של ישראל באליפות אירופה, מדליית הארד בה זכה יואב גת ב-200 מטר גב בשנת 2000.

"ממש רציתי להפתיע היום", אמר ברנע ל-'חדשות הספורט' אחרי זכייתו. "קיוויתי להפתיע את הגדולים כי לא הייתי פייבוריט להגיע לפודיום. התחלתי את התחרות לא ברגל ימין ב-100 גב, ואני שמח שהצלחתי לנצל את כל האנרגיות הרעות מהמשחה הראשון למשחה הזה, שהיה כמעט מושלם. כל השנים שאני מתאמן מסתכמות ב-24 שניות בהן אסור לעשות אף טעות, וזה שווה הכל להרגיש כמו שאני מרגיש עכשיו".

הצרפתי קאמיל לאקור ניצח עם תוצאה פנטסטית של 24.07 שניות, והיה רחוק שלוש מאיות בלבד מניפוץ שיא העולם של ליאם טאנקוק, שסיים הרחק במקום השני עם 24.70 שניות.

מוקדם יותר העפילה עמית עברי לגמר נוסף, כשקבעה תוצאה של 58.64 שניות בחצי גמר המשחה ל-100 מטרים פרפר. השחיינית הישראלית, שרשמה הופעה בגמר גם בחצי המרחק, סיימה חמישית בדירוג הכללי, ושיחזרה את התוצאה שקבעה הבוקר במוקדמות, אותן סיימה שלישית בדירוג.

יום התחרויות נפתח הבוקר עם תחרות ה-200 מטר חזה, אבל נסטיה קורוטקוב ויוליה בנך לא הצליחו להעפיל לחצי הגמר. קורוטקוב הייתה הישראלית הראשונה שקפצה לבריכה. היא שחתה במקצה השני, הגיעה למקום השני וסיימה את המשחה בזמן של 2:35.74 דקות, אבל בסיכום הכללי היא סיימה רק במקום ה-22.

בנך שחתה במקצה הרביעי, הייתה מאספת לאורך כל המסלול ובסופו של דבר גם סיימה אחרונה בזמן של 2:37.09 דקות, למעלה משמונה שניות משיאה האישי. בנך סיימה את התחרות במקום ה-26 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully