וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד לאנדיס מודה: "השתמשתי בסמים"

רוכב האופניים, שזכייתו בטור דה פראנס ב-2006 נשללה, מודה בשימוש בחומרים אסורים, ואף רומז למעורבות של ארמסטרונג

לא בכל יום ספורטאי עורך וידוי אישי נוקב כל כך. רוכב האופניים לשעבר פלויד לאנדיס התוודה בימים האחרונים על כך שנטל חומרים אסורים. לאנדיס שלח סדרת אימיילים לבכירים בענף האופניים ולספונסרים שלו והודה שהשתמש בסמים, כך מפרסם העיתון 'וול סטריט ג'ורנל'.

לאחר מכן, בראיון לרשת ESPN, הודה לאנדיס על השימוש שעשה בסמים. הרוכב האמריקאי התוודה שהשתמש בחומרים אסורים במרבית הקריירה שלו, כולל במרוץ האופניים היוקרתי בעולם, הטור דה פראנס ב-2006. כזכור, לאנדיס זכה באותו מרוץ במקום הראשון, אלא שהזכייה נשללה ממנו לאחר שבדיקות הסמים שנערכו לו זמן קצר אחר כך נמצאו חיוביות.

"אני רוצה לנקות את המצפון שלי", אמר לאנדיס בן ה-34 באותו ראיון סנסציוני. "אני לא רוצה להיות חלק מהבעיה עוד. עונש ההשעייה שקיבלתי למשך שנתיים היה הדבר הקשה ביותר בחיי". בהמשך רמז לאנדיס כי גם לאנס ארמסטרונג השתמש בחומרים אסורים, כשהזכיר את שמו של מאמנו של ארמסטרונג, יוהאן ברוניל. "היו לנו דיונים ארוכים בנושא כשהתאמנו והוא הסביר לי את ההתפתחות של הבדיקות של ה-EPO ועד כמה העירויים נחוצים כחלק מחוסר הנוחות של הבדיקה החדשה".

לאחר מכן הגיב ארמסטרונג לטענות ושלל אותן על הסף: "אני חושב שההיסטוריה מדברת בעד עצמה במקרה הזה", אמר הרוכב האגדי שכבר התרגל להאשמות מסוג זה. "אין לי שום דבר להסתיר ושום דבר לברוח ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully