וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת אל גטרר אלופת אירופה בטאקוונדו

13.5.2010 / 17:49

הלוחמת הישראלית רשמה הישג חסר תקדים אחרי שניצחה בחמישה קרבות ברוסיה, והשמיעה את התקווה. מירקין הודחה

הטאקוונדו הישראלי רשם הערב (חמישי) הישג חסר תקדים, אחרי שבת אל גטרר זכתה באליפות אירופה המתקיימת במוסקבה. מדובר בהישג הטוב ביותר של הטאקוונדו בארץ עד היום, כשבעבר זכו לוחמים ישראלים בסגנות אליפות אירופה ובמדליית ארד באליפות העולם. המדליה של גטרר התווספה למדליית הארד שהשיג אתמול (רביעי) מוטי לוגסי. בעקבות הזכייה ההיסטורית תקבל גטרר מענק מהוועד האולימפי הישראלי בסך 50 אלף שקלים, ומוטי לוגאסי יקבל 25 אלף שקלים. ענף הטקוואנדו הוא אחד מששת הענפים המועדפים של הוועד האולימפי לקראת אולימפיאדת לונדון 2012.

גטרר, המתחרה בקטגוריית משקל של עד 57 קילוגרם, פתחה את התחרות בקרב נגד יריבה מבוסניה, אותה ניצחה 1:6. בקרב השני פגשה הישראלית את מרטינה זובצ'יץ' הקרואטית, שניצחה אותה כבר בקרב הראשון במשחקים בבייג'ינג. הפעם גטרר נקמה וניצחה אחרי קרב צמוד 7:9. ברבע הגמר התמודדה גטרר נגד דריה זובוביץ' מבלארוס וניצחה 5:8. אחרי הקרב הזה היא כבר הבטיחה לעצמה מדליית ארד לפחות, אלא שגטרר המשיכה עם המומנטום וגברה בחצי הגמר על דבורה לוז ההולנדית 8:12. בקרב הגמר פגשה גטרר את יוליה פודוליאן האוקראינית, ועשתה את העבודה עם ניצחון חד צדדי בתוצאה 4:9.

אניה מירקין (עד 53 ק"ג), שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה האחרונה, נעצרה הפעם בשלבים המוקדמים. מירקין פתחה את התחרות עם ניצחון 0:1 על יריבה ממונטנגרו, אבל הפסידה בסיבוב השני לג'ניפר אגרן השבדית, שניצחה אותה 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully