וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זינק למקום ה-58 בעולם

הישראלי רשם עלייה בת תשעה שלבים, לאחר הזכייה בצ'לנג'ר רודוס. למרות שטוטגארט, שחר פאר ירדה שלב למקום ה-21

יממה לאחר שזכה בטורניר הצ'לנג'ר ברודוס, רשם המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, זינוק מרשים ביותר בן תשעה שלבים אל עבר המקום ה-58 בעולם. סלע, שזכה אמש (ראשון) בטורניר ביוון, שב לישראל על מנת להשתתף בטורניר הצ'לנג'ר ברמת השרון שייפתח היום. הראל לוי נשאר באותו מקום בדירוג, 122, בעוד נועם אוקון ירד שלושה שלבים למקום ה-288.

בקרב דירוג טניסאי הצמרת, לא נרשמו שינויים משמעותיים, מלבד החילוף של אנדי מארי, שעלה מקום אחד בדירוג לרביעי על חשבונו של חואן מרטין דל פוטרו, שירד לחמישי. רוג'ר פדרר נותר ראשון, נובאק דג'וקוביץ' במקום השני ואילו רפאל נדאל, שזכה אמש בטורניר רומא, נותר שלישי. את העשירייה הראשונה משלימים לפי הסדר: ניקולאי דווידנקו, רובין סודרלינג, אנדי רודיק, פרננדו ורדאסקו וג'ו וילפריד צונגה.

בדירוג הנשים, שחר פאר, למרות ההופעה המצוינת שלה בטורניר שטוטגארט שם הגיעה עד חצי הגמר, ירדה שלב אחד מהמקום ה-20 ל-21. הטניסאית הבכירה של ישראל סיימה ביום שבת את דרכה בשטוטגארט, שם הודחה בחצי הגמר על ידי ז'סטין הנין, שאף זכתה בטורניר. הבלגית הצנומה טיפסה בעקבות זכייתה בטורניר הגרמני חמישה שלבים אל עבר המקום ה-19.

בצמרת דירוג הנשים לא נרשם שינוי, כשסרינה וויליאמס עדיין מוליכה לפניה של קרוליין ווז'ניאקי. דינארה סאפינה, שנוצחה על ידי פאר ברבע הגמר בשטוטגארט, עדיין שלישית, האחות השנייה לבת משפחת וויליאמס, ונוס, רביעית. סבטלנה קוזנצובה חמישית, אלנה דמנטייבה שישית, ילנה יאנקוביץ' שביעית, סמנתה סטוסור עלתה שני מקומות למקום השמיני, אגיניישקה רדוונאסקה ירדה שלב אחד לתשיעי כשויקטוריה אזרנקה נועלת את עשר הגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully