וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הנבחרת סיימה ב-28:28 נגד טורקיה

שתי הנבחרות סיימו משחק הכנה ללא הכרעה, איציק חליפי כבש שישה שערים. ברביעי משחק אימון נוסף. הופמן: "התיקו משקף"

נבחרות הכדוריד של ישראל וטורקיה סיימו הערב (שלישי) ב-28:28 במשחק אימון. במשחק, שנערך באולם בגין החדש באילת במסגרת מחנה אימונים משותף של שתי הנבחרות, צפו כ-200 צופים.

ישראל פתחה טוב והובילה 1:3 ו-5:7 אחרי עשר דקות. צביקה גרוס, שוערה של מכבי תל אביב, עצר כמה כדורים טובים (כולל שני פנדלים במחצית הראשונה) ודאג לשמור על יתרון באותן דקות של ישראל. ככל שהתקדם המשחק, טורקיה החלה לשמור חזק יותר בהגנה ועלתה ליתרון ראשון בדקה ה-20, 7:8 והטורקים סיימו את המחצית עם יתרון 10:14.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, כשטורקיה מובילה בהפרש של שלושה שערים עד לאיזור הדקה ה-38. בשלב הזה ניצלה ישראל יתרון של שני שחקנים, לאחר ששני שחקנים טורקים הורחקו לשתי דקות. ישראל צימקה ל-18:16. הרחקות נוספות הובילו את ישראל להוביל ואחרי שערים של יואב נאמן וחן פומרנץ נראה היה שהנבחרת תנצל את המומנטום כדי לפתוח פער גדול יותר, אך טורקיה לא ויתרה וחזרה כדי להוביל 23:25. כשטורקיה הובילה 27:28, הנבחרת יצאה להתקפה האחרונה שלה במשחק וזכתה בפנדל לאחר עבירה על יואב נאמן. פנדל של איציק חליפי קבע 28:28, שסיים את המשחק.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, אמר בסיום: "הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, אבל במחצית השנייה חזרנו ופספסנו כמה הזדמנויות לברוח. התיקו די משקף, נבחרת טורקיה היא נבחרת שעושה התקדמות גדולה. אנחנו מנסים לתת לכמה שיותר שחקנים לשחק בשל העובדה שמדובר במשחק אימון. נקווה שמחר גם ננצח". המשחק השני בין הנבחרות שייערך מחר גם כן באילת יחל בשעה 18:30. לישראל זהו מחנה אימונים שני לקראת מוקדמות אליפות העולם לאחר מחנה האימונים שערכה בסוף אוקטובר האחרון ביוון.

כבשו לישראל: איציק חליפי 6 שערים (שלושה פנדלים), חן פומרנץ 5, יואב נאמן ואריאל רוזנטל 4 כל אחד, אייל שור 3, עופר לוזון 2, עידן מימון, עומר דבדה, עידו לביא ואמיר לנגליב 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully