וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ עצרה את הרצליה

האלופה עלתה לפסגה עם ניצחון 23:35 על הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה, במשחק שהוקדם מהמחזור השלישי

הערב (שני) נערך משחק מוקדם מהמחזור השלישי של ליגת 'בנק יהב' בכדוריד בין האלופה מכבי ראשון לציון לבני הרצליה, הקבוצה המפתיעה שניצחה במחזור הקודם את אס"א תל אביב ונראתה מצוין. המשחק הוקדם בשל משחקה של ראשון לציון בסיבוב השני של גביע אירופה מול אש לוקסמבורג ביום ראשון הקרוב, ושחקניו של גלעד מאור לא התקשו בדרך לניצחון 23:35.

אולם בית מכבי בראשון לציון היה מלא כמעט לחלוטין, כשאוהדי ראשל"צ באים לעודד כמובן את קבוצתם, ואולי גם להודות להרצליה על שניצחה את אחת מהקבוצות החזקות בליגת העל לגברים. האלופה רצה כבר מהפתיחה והשאירה את האורחים מהרצליה מאחור בשלב מוקדם מאוד של ההתמודדות. משחק של התקפות מעבר ואין ספור מתפרצות נתנו לראשל"צ יתרון משמעותי, מה גם שחניכיו של סער פרנקל לא הצליחו לחדור את ההגנה החזקה של המארחים.

כשהאורחים כן הצליחו לחדור את הגנת האלופה, הם מצאו בשער את יוליאן סטראט שהציג יכולת מצוינת ועצר 50 אחוזים מהזריקות. אל המחצית ירדה ראשל"צ ביתרון מבטיח, 9:20. במחצית השנייה הורידה ראשל"צ את הרגל מהגז ושמרה על היתרון שהשיגה בחצי הראשון. יוהן רושקה, שכבש במחצית הראשונה שבעה שערים מתוך 10 ניסיונות, בילה את המשך המשחק על הספסל, כשהמאמן גלעד מאור משתף לאורך המחצית השנייה גם את שחקניו הצעירים. אלדר שיקלושי, שוערה של הרצליה, פתח טוב את המשחק אבל מול 13 שערים בהתקפות מתפרצות של ראשל"צ הוא היה חסר אונים.

בסיום מנצחת ראשל"צ 23:35, כשחוץ מרושקה הרבו להבקיע לזכותה חן בירנבאום עם שישה שערים, מהם חמישה במתפרצות ואריאל רוזנטל, עם חמישה שערים. בבני הרצליה היחיד שנתן את התפוקה הרגילה היה דימה ינדוביצקי, שחקן הפועל ראשל"צ בעבר, שסיים עם שבעה שערים. תומר שמעוני כבש חמישה שערים. בעקבות הניצחון העפילה ראשון לציון לפחות זמנית למקום הראשון, עם שש נקודות משש אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully