וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח זכה במדליית הכסף באליפות העולם בגלישה

הגולש ממכמורת סיים שביעי בשיוט המדליות, והבטיח את המקום השני בדגם ניל פרייד באליפות שנערכת באנגליה. צוברי סיים 13

הישג מצוין נוסף לענף הגלישה בישראל: נמרוד משיח השיג היום (חמישי) את מדליית הכסף באליפות העולם בניל פרייד באנגליה. גולש הרוח ממכמורת סיים במקום השביעי את שיוט המדליות, ה-11 והאחרון באליפות, והבטיח לעצמו את המקום השני עם 42 נקודות שליליות.

במדליית הזהב זכה ניק דמפסי הבריטי, שסיים ראשון את שיוט המדליות וסיים את התחרות עם 24 נקודות שליליות, בעוד במדליית הארד זכה דוריאן ואן ריסלברגה מהולנד, שסיים היום שני וסיים את התחרות עם 46 נקודות שליליות.

התחרות נערכה בווימות' שבאנגליה, שם תיערך גם התחרות האולימפית באולימפיאדת לונדון 2012, דבר שיוצר אופטימיות גדולה עבור משיח וענף הגלישה. שחר צוברי, שלא נהנה מאליפות מוצלחת במיוחד, סיים במקום ה-13 באליפות.

משיח משלים מסורת ישראלית נהדרת, שכוללת מדליות זהב באליפויות עולם ללי קורזיץ (2003) ולגל פרידמן (2002). כמו כן, גם שחר צוברי ועמית ענבר גרפו מדליות באליפויות עולם בגלישה.

צוברי אופטימי

שחר צוברי, שסיים במקום ה-13 הכללי בתחרות, סיכם היום את האליפות שלו וסיפר לגלי צה"ל: "אני מאוכזב, אבל זה השיט, פעם אתה למעלה ופעם למטה. הבעיה העיקרית שלי באליפות הייתה בקריאת הים. הגעתי בכושר מצוין והכל היה בסדר, אבל הקריאה של הים לא הלכה כמו שצריך, וזה אומר למצוא את המכות הנכונות של הרוח, לדעת להשתמש ברוח הכי נכון לטובתך, וזה בעצם הבסיס של השיט.

"היה פה את כל המגוון של הרוחות, אבל זה לא משהו שצריך להפריע. אין ספק שנמרוד הוא פיזי יותר לעומתי, אבל זה מתאזן. פעם לו יותר קל, פעם לי יותר קל, אבל אני לוקח מהאליפות הזאת המון בגרות והמון ניסיון. התנאים פה דומים לאילת, אבל יש פה 20 מעלות פחות. נמרוד עשה תחרות מדהימה, וכל הכבוד לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully