וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח ברבע הגמר ברמת השרון

הישראלי שדורג ראשון נכנע לבנג'ימן בקר הגרמני (113 בעולם) 6:3, 7:5. גם הראל לוי הפסיד ברבע הגמר. רם וארליך העפילו לחצי הגמר בזוגות

דודי סלע נחל היום (חמישי) הפסד מאכזב ברבע גמר טורניר הצ'לנג'ר ברמת השרון. הישראלי הבכיר (59 בעולם) דורג ראשון בטורניר שנערך במגרש אותו הוא מכיר כל כך טוב ממשחקי הדייויס וקיווה להגיע הכי רחוק שאפשר, אבל נבלם כבר ברבע הגמר כשהפסיד לגרמני בנג'ימן בקר 6:3, 7:5.

בקר בן ה-28, המדורג 113 בעולם, שבר את סלע במשחקון הרביעי של המשחק וברח ליתרון 1:3, משם המשיך לשמור על הגשותיו והשיג שבירה נוספת בדרך ליתרון 1:5, וסגר את המערכה הראשון על 3:6. במערכה השנייה לא הושגו שבירות והשניים הלכו לשובר שוויון, בו ברח בקר ליתרון 3:5, ואחרי שסלע הציל נקודת משחק בפיגור 6:4, השיג הגרמני את הנקודה הדרושה וניצח בשובר השוויון 5:7 ובמערכה 6:7.

גם הנציג הישראלי השני שנותר בטורניר, הראל לוי, סיים היום את דרכו עם הפסד למרינקו מאטוסביץ' האוסטרלי (211 בעולם) בתוצאה 6:4, 6:3. מי שכן מחייכים בסוף היום הם אנדי רם ויוני ארליך. הצמד ששב לשתף פעולה העפיל לחצי הגמר לאחר ניצחון חלק 4:6, 1:6 על הצמד האמריקאי בריטי ברנדן אבנס וג'ונתן מארי. בחצי הגמר יפגשו רם וארליך את סלע וסער סטיל שגברו 1:6, 2:6 על בנג'מין בקר ובנדיקט דורש.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully