וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: רם וארליך שבו לשתף פעולה וניצחו

הצמד הישראלי גבר בסיבוב הראשון בצ'לנג'ר על חדד וסטדלר 6:4, 1:6, 8:10. גם סלע והראל לוי ברבע הגמר. אסטוריל: פאר גברה על זחלובה

שחר פאר ניצחה היום (רביעי) בשמינית גמר טורניר אסטוריל שבפורטוגל (סך פרסים של 220 אלף דולר) את ברברה זחלובה סטריקובה 4:6, 1:6. הישראלית, ששמטה אתמול מערכה בסיבוב השני מול מישל לארשר דה בריטו המקומית, עשתה הפעם את העבודה בשתי מערכות חלקות מול הצ'כית המדורגת 76 בעולם, עליה גברה בתחילת השנה בשמינית גמר טורניר אוקלנד בניו זילנד.

יריבתה הבא של פאר ברבע הגמר תהיה הסלובקית ירמילה גרות' הסלובקית (73 בעולם), שהפתיעה את המדורגת ראשונה בטורניר, איבטה בנסובה הצ'כית, עם ניצחון 5:7, 4:6 בשמינית הגמר.

רמה"ש: סלע והראל לוי ברבע הגמר

דודי סלע בוודאי שם לו למטרה כשהוא הגיע לארץ לטורניר הצ'לנג'ר ברמת השרון לזכות בטורניר (100 אלף דולר), בו הוא מדורג ראשון. אחרי שהשאיר אתמול את נועם אוקון בחוץ, סלע המשיך גם היום לשמור על רמה גבוהה נגד ברידן קליין האוסטרלי, המדורג 188 בעולם, והעפיל לרבע הגמר. את המערכה הראשונה סלע ניצח די בקלות 3:6, אך במערכה השנייה הלך לו קשה יותר, הוא נקלע לפיגור 5:4, אך בזכות הרבה אופי הוא הצליח לחזור ולסיים את המשחק עם ניצחון 5:7. ישראלי נוסף שהעפיל לרבע הגמר הוא הראל לוי, כאשר כבר עכשיו אפשר להתחיל ולפנטז על שחזור של גמר אליפות ישראל. לוי נהנה מפרישה של יריבו, פרקאז' ארמיטאז' הגרמני.

מי שמנצלים את רמת השרון כדי לשפר את שיתוף הפעולה ביניהם הם אנדי רם ויוני ארליך, ששב לשחק יחד מאז פציעתו של ארליך לפני כשמונה חודשים. השניים ניצחו בסיבוב הראשון את אמיר חדד וסימון סטדלר הגרמני וימשיכו כעת לרבע הגמר. המערכה הראשונה הייתה שייכת דווקא לחדד ושותפו. חדד, ששיתף פעולה רק לפני שבוע עם ארליך ברודוס, ניצח 4:6 את המערכה, במערכה השנייה הפסיד 6:1 והמערכה המכרעת הלכה לסופר טיי ברייק. רם וארליך כבר הובילו 2:6, אך הצמד היריב חזר ובסופו של דבר זה נגמר ב-8:10 לצמד הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully