וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנאר שבר את שיא העולם ב-100 מטר חופשי

השחיין הצרפתי הוא הראשון בעולם שיורד מתחת ל-47 שניות, כשעצר את השעון בזמן של 46.94 וקיזז 11 מאיות השנייה משיאו של סאליבן

השחיין הצרפתי אלן ברנאר שבר הערב (חמישי) את שיא העולם במשחה ל-100 מטרים חופשי במסגרת משחה חצי הגמר באליפות צרפת שנערכה במונפלייה. בכך ברנאר היה לשחיין הראשון בעולם שיורד מ-47 שניות. "רציתי לשחות מהר ככל האפשר", אמר ברנאר הנרגש בסיום. "להיות הראשון שיורד מתחת ל-47 שניות זה מדהים".

ברנארד עצר את השעון וקבע זמן של 46.94 שניות. שיאו של ברנאר קיזז 11 מאיות השנייה משיאו הקודם של אמון סאליבן האוסטרלי, שקבע את השיא במשחה לחצי הגמר באולימפיאדת בייג'ינג. את 50 המטרים הראשונים צלח הצרפתי בזמן מצוין של 22.35 שניות, כאשר את 50 המטרים הבאים עבר בזמן של 24.59.

תוך שנה וחודש, מאז מרץ 2008, נשבר השיא במשחה למרחק זה שש פעמים. זאת לאחר שלפני כן החזיק שיאו של פיטר ואן דן הוגנבנד ההולנדי, שעמד על 47.84 שניות, שמונה שנים מאז שנת 2000.

יש לציין כי שיאו של ברנאר צריך להיות מאושר באופן סופי כיוון שהוא לבש חליפת שחייה שעדיין לא מוכרת על ידי התאחדות השחייה הבינאלומית. אם היא תכיר בחליפה, שיאו יוכר ויאושר. אבל מאמנו של ברנאר, דניס אוגיון, לא התרגש יתר על המידה מהעניין ואמר: "הוא רק עשה את מה שהוא עושה טוב בדרך הכי טובה שאפשר. נכון שיש ציוד חדש, אבל כולם נעזרים בו".

  • עוד באותו נושא:
  • אלן ברנאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully