וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה שלה?

אלנה דמנטייבה שמרה על מאזן מושלם ב-2009 עם 3:6, 1:6 על סרינה וויליאמס בחצי הגמר בסידני. ניצחון לאובזילר במוקדמות באוסטרליה

חצי גמר טורניר סידני (סך פרסים של 484 אלף דולר) הפגיש הלילה (בין רביעי לחמישי) בין המדורגת ראשונה בטורניר, סרינה וויליאמס, למדורגת שלישית, אלנה דמנטייבה, לקרב שהבטיח רבות. אבל על המגרש הייתה רק טניסאית אחת, ודמנטייבה העלימה את סרינה בתוך קצת יותר משעה בדרך לניצחון מוחץ 3:6, 1:6.

האלופה האולימפית, שזכתה בשבוע שעבר בטורניר אוקלנד ועדיין לא הפסידה ב-2009, נראית בכושר מצוין לקראת אליפות אוסטרליה שתיפתח בשבוע הבא, שם היא תנסה לזכות בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה הארוכה שלה. לעומתה סרינה, שהעפילה בקושי לחצי הגמר אחרי קרבות קשים מהצפוי בשלבים המוקדמים, נראית חלודה למדי בפתיחת העונה, מה שכמובן לא ימנע ממנה להיות אחת הפייבוריטיות לזכות בפעם הרביעית באוסטרליה.

בגמר תפגוש דמנטייבה את בת ארצה דינארה סאפינה לשחזור הגמר האולימפי ביניהן בבייג'ינג, שהסתיים בזכייה של דמנטייבה במדליית הזהב. סאפינה, המדורגת שניה בטורניר, התגברה בחצי הגמר על היפנית איי סוגיאמה 4:6, 6:7 וסידרה לעצמה יופי של הזדמנות לנקום בדמנטייבה ולאותת על הכוונות שלה לקראת מלבורן.

* גמר טורניר הובארט באוסטרליה (סך פרסים 220 אלף דולר) יפגיש בין צמד צ'כיות. איבטה בנסובה (41 בעולם), שגברה בחצי הגמר על הסלובקית מגדלנה ריבריקובה 1:6, 3:6, תפגוש בגמר את חברתה הטובה ובת ארצה פטרה קביטובה (49 בעולם), שהדיחה את וירג'ין רזאנו הצרפתייה עם ניצחון 4:6, 2:6.

* רוג'ר פדרר ניצח בטורניר הראווה במלבורן את פרננדו ורדאסקו 3:6, 6:3, 6:7 ועלה למשחק הגמר, שם יפגוש את המנצח בין סטניסלאס ואוינקה לפרננדו גונזאלס שייפגשו בחצי הגמר השני. "זאת הכנה טובה לאוסטרליה שאנחנו משחקים על המגרש כאן", אמר פדרר. "העובדה שהמשחק התארך לא מפריעה לי, הרי אם הייתי מתאמן במקום לשחק הייתי מתאמן שלוש שעות בכל מקרה".

אובזילר בסיבוב המוקדמות השני באוסטרליה

ציפי אובזילר ניצחה הלילה בסיבוב המוקדמות הראשון באליפות אוסטרליה כשגברה 1:6, 0:6 על הצ'כית זוזאנה אונדראדוקבה (182). אובזילר שלטה לחלוטין במשחקה הראשון העונה, ואיבדה משחקון אחד בלבד לכל אורכו. יריבתה הבאה תהיה הפולניה אורסולה ראדוונסקה (127 בעולם) שגברה 0:6, 1:6 על נטלי ויירין האיטלקיה.

* הראל לוי ונועם אוקון עלו לסיבוב השני בטורניר הזוגות בצ'לנג'ר בסלינאס שבאקוודור (סך פרסים של 35 אלף דולר). הצמד הישראלי גבר 4:6, 4:6 על האחים האמריקאים בריאן ודן בטיסטון. בסיבוב השני יפגשו לוי ואוקון את המדורגים 3 בטורניר, מקסימו גונזאלס הארגנטינאי וראמון דלגדו הפרגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully