וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל נוצחה בבלארוס

נבחרת ישראל, שאיבדה סיכוי ריאלי להעפיל לאליפות אירופה, הפסידה 38:31 בבלארוס. המאמן מאור: ”יצאתי מעודד, יש לי נבחרת לוחמת"

נבחרת ישראל בכדוריד קיימה הערב (רביעי, 19:00) את משחקה השלישי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2010, והפסידה 38:31 לנבחרת בלארוס.

ישראל, שהפסידה בביתה לסלובניה במשחקה הראשון בטורניר, איבדה מסיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית, ולהעפיל לאליפות שתתקיים בקרואטיה.
ישראל פתחה לא רע את המשחק והוליכה עד הדקה ה-13 (7:8), אבל מכאן המארחת השתלטה על המשחק וירדה למחצית ביתרון שבעה שערים, 14:21.

מודי סורדו, שהחליף את לאוניד דורשנקו הוותיק, החזיר את הנבחרת למשחק עם כמה עצירות מ-6 מטר. בדקה ה-37 הורחק מירקוס באדום, למרות ההרחקה ישראל המשיכה לשמור על מרחק סביר מבלארוס, בסופו של דבר יתרון האיכות של המארחת העניק לה את הניצחון.

אבישי סמולר, שסובל מפציעה, נשמר היטב על ידי הבלארוסים, ומי שבלט היה יואב נאמן במשחק עם שישה שערים, וגל אברהם שהוסיף עוד שבעה שערים.

ארבוק הבלארוסי כבש 12 שערים והיה הבולט בנבחרת הבלארוסית.

גלעד מאור אמר בסיום: "אומנם במבחן התוצאה הפסדנו ויש טעם של החמצה בפה, אבל אני יצאתי מאוד מעודד מהמשחק הזה כי החבר'ה הוכיחו לי שיש לי נבחרת לוחמת. אני דיברתי לפני הקמפיין על כך שהמטרה היא קודם כל לא להיות מובסים ואחר כך גם לגנוב ניצחון מפתיע,

"אני מרגיש שבמוצאי שבת בארץ עם הקהל הביתי שלנו שיבוא לדחוף את הנבחרת אפשר להשיג את הניצחון. סבלנו הערב משיפוט ביתי ושיחקנו מול נבחרת מצוינת שהתכוננה היטב לקראתנו, אבל למרות הבדלי הרמות לא נפלנו מהם ונתנו מלחמה עד לדקה האחרונה, חשוב לי שבבית יידעו – השחקנים שלי ייצגו הערב את מדינת ישראל בכל הכבוד הראוי".

הבקיעו לישראל: גל אברהם 7, יואב נאמן 6, אבישי סמולר ותום מטלון 4 כ"א, חן בירנבאום 3, דן מירקוס ואמיר שור 2 כ"א, עידו לביא, שיר טוראל ועופר לוזון 1 כל אחד.

במשחק נוסף בבית הישראלי סלובניה גברה על בולגריה 20:31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully