וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך עלו לסיבוב השני בפלאשינג מדו

צמד הטניסאים הישראלי גברו 4:6, 3:6 על רוברט קנדריק וראיין סוויטינג האמריקאים תוך פחות משעה. פאר ואזרנקה הודחו מטורניר הזוגות

לא הפסיקו לרדת עליהם בתקופה האחרונה, אך כעת הם מגיעים לישורת האחרונה של השנה כשהם יודעים שהם יכולים להשתיק את כולם. אנדי רם ויוני ארליך, צמד הטניסאים הישראלים, העפילו הערב (חמישי) לסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על רוברט קנדריק וראיין סוויטינג האמריקאים.

הצמד הישראלי נזקק ל-26 דקות בלבד לנצח את המערכה הראשונה בזכות שבירה אחת. גם המערכה השנייה לא הייתה ממש צמודה ושתי שבירות של רם וארליך השאירו את הצמד האמריקאי מחוץ לתחרות אחרי עוד 29 דקות. היריבים הבאים שלהם הם טומי רוברדו הספרדי וסרחיו רויטמן הארגנטינאי.

מאוחר יותר הגיע תורה של שחר פאר לנסות ולהניח בצד את הפסדה הכואב בטורניר היחידות כשעלתה לטורניר הזוגות יחד עם בת זוגה ויקטוריה אזרנקה. אבל הצמד הישראלי-בלארוסי, שדורג שישי בטורניר, הפסיד לנדיה פטרובה ופרנצ'סקה סקיאבונה 7:5, 3:6, 6:2 כבר בסיבוב הראשון.

לאחר מכן חתמה פאר סופית את הופעתה בניו יורק, כשהודחה גם מטורניר הזוגות המעורבים. פאר, ששיתפה פעולה עם האוסטרלי פול הנלי האוסטרלי, הפסידה לצמד לאחת הכוכבות העולות של הטניס העולמי, קרולינה ווז'ניאקי מדנמרק, שיחד עם בן זוגה הפולני מרצ'ין מטקובסקי המשיכה לשלב הבא עם ניצחון משכנע 0:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully