וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקותיאל סיים במקום החמישי באליפות אירופה

11.4.2008 / 18:38

הג'ודוקא הישראלי הגיע לקרב על המקום השלישי דרך בית הניחומים, אך נוצח שם על ידי לברנטיס אלכסנידיס. הפסדים לבן מלך וסימנטוב

אליפות אירופה בג'ודו נפתחה היום (שישי) בליסבון ושלושה ג'ודאים ישראלים נכנסו למעגל התחרויות ביום הראשון. גל יקותיאל (עד 60 ק"ג), שזכה במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה, סיים את האליפות במקום החמישי.

הג'ודוקא הישראלי עלה אוטומטית לסיבוב השני וגבר שם בנקודות על איבן טכוב הליטאי. ברבע הגמר התמודד יקותיאל מול לודוויג פיישר האוסטרי, אחד הג'ודאים הבכירים בעולם במשקל הזה. פיישר השיג ניקוד מוקדם אחרי כחצי דקה של קרב, והמשיך ביוקה נוספת כעבור דקה. מאותו רגע, האוסטרי התגונן וניסה לרדת לקרקע, ויקותיאל לא הצליח לבצע שום תרגיל. דקה וחצי לסיום הקרב, יקותיאל ניסה לבצע תרגיל, אבל נתפס בריתוק והפסיד באיפון, שהפיל אותו לבית הניחומים. בקרב הראשון ניצח יקותיאל את לזלו בוריאן ההונגרי. בקרב הבא גבר על יריב צ'כי, פאבל פטריקוב, עם איפון אחרי 1:21 דקות של קרב. בקרב על המקום השלישי הפסיד יקותיאל ללברנטיס אלכסנידיס היווני, שזכה במדלית הארד.

לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם הפסידה לאלופת אירופה וסגנית אלופת העולם, איזבל פרננדז הספרדיה, באיפון תוך 2:48 דק'. בן מלך המשיכה לבית הניחומים, אבל הפסידה גם שם, הפעם בנקודות לג'ואנה ראמוס המקומית. טניה סמינטוב (עד 48 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה באיפון לוולה לשצ'נקה הבלארוסית, והודחה מהאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully