וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון יצא זכאי

5.10.2007 / 15:28

נהגים יריבים טענו כי השתמש בבלמים בצורה לא חוקית במירוץ ביפן, אך ה-FIA החליטה לא להענישו, כמוהו גם את שאר הנהגים

לואיס המילטון לא יוענש בעקבות הטענות לאי כשירות הניצחון שלו בגראנד פרי ביפן. נהג הפורמולה, בן ה-22, נחקר בימים האחרונים והיה חשש כי יאבד 10 נקודות עבור הניצחון במירוץ. ה-FIA החליט כי המילטון לא יספוג עונש אחרי התאונה שבה סבסטיאן וטל התנגש במארק וובר בפוג'י בשבוע שעבר. בנוסף לכך, וטל שאמור היה להיענש ולהתחיל עשירי את המירוץ הקרוב בסין, הסתפק בהזהרה בלבד.

כזכור, לאחר הניצחון של המילטון במירוץ ביפן, התקבלו טענות של נהגים על פעולות לא חוקיות של הנהג האנגלי ונאמר כי הוא נקט בסגנון לא הוגן. בזמן שוובר התנגש בוטל כשהשניים נסעו מאחורי המילטון, טען האוסטרלי כי האנגלי השתמש בצורה לא ראויה בדוושת הבלם. וובר כבר כמעט עקף את המילטון, בזמן שהאנגלי של מקלארן בלם וזז ימינה. לאחר מכן וטל התנגש בוובר.

אגב, אחת העדויות לפרשה היא סרטון חובבני שעלה לשידור ביו-טיוב. בעקבות התאונה, יצאה ההודעה הבאה: "המעורבות של לואיס המילטון בתאונה נלקחה בחשבון לאור העדויות שניתנו על-ידו, על-ידי מנהל הקבוצה ובמיוחד על-ידי נציגי כל שאר הקבוצות ושום עונש לא יוטל עליו".

עוד קודם להחלטה שלא להענישו, אמר הבריטי: "לא איכפת לי לקבל עונש, אך יש מספר מצבים מוזרים השנה ואני הפכתי משום מה לאיש הרע". כידוע, המילטון מוליך את מירוץ הנהגים עם יתרון של 12 נקודות על חברו לקבוצת מקלארן, פרננדו אלונסו כאשר נותרו שני מירוצים להכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully