וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: גררו הדהים את ברטו, האטון הפסיד ופרש

אלוף ה-WBC הזמני במשקל מעורב שמר על תארו בקרב ענק. הבריטי חטף נוקאאוט בסיבוב התשיעי ובכה: "נשבר לי הלב"

ספורט 2

צפו בתקציר הקרב בין גררו לברטו

***

מנצ'סטר, אנגליה. לריקי האטון היה חתך מתחת לעין שמאל, וכתם שחור כבד מסביב לעין ימין. 8 שניות לסוף הסיבוב התשיעי, הכפפה של וצ'יאסלב סנשנקו פוצצה לו את הכליה. אבל יותר מכל אלו, היא שברה לו את הלב. הבריטי, שחזר הלילה (שבת) לזירת האגרוף אחרי שלוש וחצי שנים של דיכאון, סמים, אלכוהול וניסיונות התאבדות, הפסיד בפעם השלישית בחייו. אתמול, כנראה, בפעם האחרונה.

ריקי האטון מתאגרף בריטי וצ'יסלב סנשנקו. Scott Heavey, GettyImages
"רציתי סוף שמח אבל לא יהיה כזה. פרשתי לתמיד. רציתי גאולה וקיבלתי אותה. לבי שבור אבל אני בכל זאת שמח. האווירה היתה נהדרת. משטרת האיות עוד תעצור אותי בגלל שאני בקושי רואה את האותיות המזוינות בטלפון כדי לכתוב את הטוויט הזה". ריקי האטון חולק תובנות אחרי ההפסד/GettyImages, Scott Heavey

הוא לא הצליח לקום עד ספירת 10, ולא קם גם הרבה אחריה. זה היה קשה מדי. ואז הוא התחיל לבכות, ולא הפסיק. כשהוא קלט שהוא הוביל בכל כרטיסי השופטים לפני הנוקאאוט, הוא בכה עוד יותר. לו רק היה מחזיק עוד קצת יותר משלוש דקות, סיפור הסינדרלה היה מהוורודים שנצבעו פה.

בראיון לאחר הקרב שוכנע לחשוב על העתיד, אבל במסיבת העיתונאים הכל היה ברור. "הלב שלי נשבר", אמר, "אבל אני לא עושה את זה למשפחה שלי יותר. אני מצטער. אני לא אחד שפורש אבל אני פשוט חולה מלהפסיד. זו לא הדרך שבה הקריירה שלי צריכה להסתיים. הייתי צריך עוד קרב אחד כדי לראות האם יש לי את זה, ואין לי את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סנשנקו הורס להאטון את הקאמבק

וכשכל מי ששמע אותו – לאור התקדימים – פחד ממה שהולך לבוא, האטון הרגיע: "אני איש מאושר. אני לא מרגיש צורך להרוג את עצמי, אני לא מרגיש צורך לשתות. אני גאה בעצמי". כמה שעות לאחר מכן, צייץ בטוויטר: "רציתי סוף שמח אבל לא יהיה כזה. פרשתי לתמיד. רציתי גאולה וקיבלתי אותה. לבי שבור אבל אני בכל זאת שמח. האווירה היתה נהדרת. משטרת האיות עוד תעצור אותי בגלל שאני בקושי רואה את האותיות המזוינות בטלפון כדי לכתוב את הטוויט הזה".

כשנשאל למה בחר לחזור דווקא נגד סנשנקו האימתני (1-33) ולא מול יריב נוח יותר, ענה: "ככה אתם מכירים אותי?". ווינר.

ריקי האטון מתאגרף בריטי (הימני) מול ויאצ'סלב סנשנקו. Scott Heavey, GettyImages
שלט בקרב, הפסיד בנוקאאוט. האטון מול סנשנקו/GettyImages, Scott Heavey

אונטריו, קליפורניה. איזה קרב! אנדרה ברטו, שהיה שותף לקרב השנה של 2011, יכול לראות עצמו מועמד לשחזור המועמדות, בחגיגה שהיתה הלילה מול רוברט גררו. לצערו של ברטו, גם הפעם הוא שותף לחגיגה הזו מהצד המפסיד, כשנפל בהחלטת שופטים פה אחד לאחר 12 סיבובים של אש.

ברטו (2-28) נראה גדול יותר וחזק יותר, ובשניות הראשונות של הקרב הוא גם נראה קצת שחצן יותר. גררו (1-1-31) ניצל זאת וחדר את ההגנות של ברטו עם סנוקרת שמאלית.

בשמאלית הבאה ברטו כבר נפל לרצפה.

גם בסיבוב השני הטוען לכתר ה-WBC הזמני במשקל מעורב נפל, וגם הפעם קם. אבל הבור בלוח הניקוד היה גדול מדי, ולמרות התאוששות מרשימה של ברטו, שתי הנפילות נתנו את המשקל שלהן. גררו הרי אמר לפני הקרב שהוא לא רוצה נוקאאוט - שהוא רוצה לאמלל את ברטו ולהכאיב לו במהלך 12 סיבובים.

רוברט גררו מתאגרף אמריקאי חובט באנדרה ברטו. jae c. hong, AP
קרב השנה 2012? אנדרה ברטו על הקרשים/AP, jae c. hong

אחרי עוד כמה סיבובים צמודים והרסניים, שני הבחורים נראו נורא. סנוקרת משוגעת של ברטו לגולגולת של גררו בסיבוב התשיעי צירפה גם את האחרון למועדון הפנים המנופחות, ושני המתאגרפים העבירו את שלושת הסיבובים האחרונים בעיקר בגישוש באפלה. בתום הסיבוב אמר גררו לאנשי הפינה שלו שהוא לא רואה בעין ימין.

גררו עוד ספג חבטות קשות, גם בסיבוב ה-12, אבל החלפות שהמשיכו אפילו אחרי הבאזר לא הפילו את האלוף מהרגליים. גרטו שיגר בקרב 731 אגרופים ופגע עם 35 אחוז מהם. ברטו ענה עם 411 חבטות והכניס 44 אחוז מהן. "אמרתי לאנדרה שאני הולך לחסל אותו", אמר גררו בסיום, עם עין אחת סגורה. "הוא הגן על עצמו כמו אלוף אמיתי".

עכשיו נותר לראות האם פלויד מייוות'ר יבחר במנצח כאופציה לדייט אפשרי באביב הקרוב. אם כן, אז הניצחון הלילה היה הרבה יותר מצ'ק של שבע ספרות וחגורת אליפות.

"בוא, פריטי בוי", קרא גררו למייוות'ר בסיום, "בוא נעשה את זה".

רוברט גררו מתאגרף אמריקאי אנדרה ברטו מתאגרף אמריקאי. jae c. hong, AP
לא רואים בעיניים. אנדרה ברטו מול רוברט גררו/AP, jae c. hong
רוברט גררו מתאגרף אמריקאי. jae c. hong, AP
"אמרתי לברטו שאחסל אותו, והייתי חייב לעמוד בהבטחה שלי". גררו חוגג/AP, jae c. hong

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully