וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: הקטור קמאצ'ו הוגדר במצב של מוות מוחי

22.11.2012 / 16:55

אלוף העולם לשעבר נורה בפורטו ריקו בעת שישב ברכב. האמרגן דון קינג: "הוא ריגש אוהדים בכל העולם. איזו טרגדיה זו"

אלוף העולם לשעבר באגרוף בשלושה משקלים שונים, הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו (50), הוגדר במצב של "מוות מוחי" לאחר שנורה בפניו ובצווארו. כך נמסר מבית החולים שבו אושפז המתאגרף מאז תקרית הרי. קמצא'ו נורה בעת שישב במכונית של חבר, אדריאן מוחיקה מורנו, שנורה למוות באותו אירוע. לפי ESPN, המשטרה מצאה בכיסו של מורנו תשע שקיות קוקאין, וברכב נמצאה אחת פתוחה.

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, מתאגרף עבר מפורטו ריקו. AP
הקטור קמאצ'ו מובהל לבית החולים/AP

קרב האליפות האחרון של קמאצ'ו היה ב-1997, אז הפסיד בהחלטת שופטים לאלוף העולם במשקל מעורב, אוסקר דה לה הויה. הפורטוריקני תכנן קאמבק ב-2013. "למרות שהוא בגיל 50", אמר סוכנו סטיב טננבאום, "הרגשתי שהוא יכול לעשות זאת".

הקטור קמאצ'ו מפרק את שוגר ריי לאונרד בסיבוב החמישי, 1997

קמאצ'ו נולד בבייאמון, וזכה בעבר באליפויות עולם במשקל סופר-קל, קל וקל-מעורב. בין יריביו הגדולים אפשר למצוא את פליקס טרינידד, חוליו סזאר צ'אבז ג'וניור ושוגר ריי לאונרד. את האחרון קמאצ'ו הפיל בנוקאאוט ב-1997. הוא פרש במאזן 3-6-79, עם 38 נוקאאוטים. הקרב האחרון שלו היה ב-2010. "המאצ'ו מאן היה חלום של כל אמרגן", אמר דון קינג. "הוא ריגש אוהדי אגרוף בכל העולם עם הסגנון המדהים שלו. איזו טרגדיה זו".

לאורך חייו סבל לא מעט מבעיות סמים ואלכוהול. ב-2007 נשפט לשבע שנות מאסר על פריצה לחנות מחשבים במיסיסיפי. העונש קוצר לבסוף לשנה אחת. פעמיים בעבר אישתו התלוננה שהכה אותה עד שלבסוף התגרשה ממנו. ב-2011, לפי ESPN, הוא הואשם באלימות כלפי ילדיו.

הקטור "מאצ'ו" קמאצ'ו, מתאגרף עבר מפורטו ריקו מול המתאגרף האמריקאי אוסקר דה לה הויה. AP
קרב האליפות האחרון, 1997, מול שוגר ריי לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully