וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: רזבוזוב הודח בקרב הראשון

26.5.2006 / 13:01

סגן אלוף אירופה בשנתיים הקודמות הפסיד לביבול המולדבי, ולא נכנס לבית הניחומים. יקותיאל הודח בבית הניחומים, גם שפרן ומזרחי בחוץ

אליפות אירופה בטמפרה (פינלנד) נפתחה הבוקר עם אכזבה מצידם של המתחרים הישראלים שנכנסו למעגל התחרויות והודחו כולם בשלבים הראשונים.

יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), סגן אלוף אירופה בשנתיים הקודמות, נוצח על ידי ויקטור ביבול המולדובי בנקודות (וואזארי ויוקו למולדבי מול יוקו וקוקה לרזבוזוב). בכך בעצם סיים רזבוזוב את דרכו בתחרות, שכן יריבו הפסיד ברבע הגמר לדייק ההולנדי. אקוש בראון ההונגרי, אלוף העולם ואלוף אירופה 2005, שניצח את רזבוזוב בגמר אליפות אירופה בשנה שעברה נוצח בסיבוב השני על ידי סאמיונוב מבלרוס.

גל יקותיאל (עד 60 ק"ג), שהמזל לא האיר לו פנים בהגרלה, סיים את דרכו בתחרות. בסיבוב הראשון הוא נוצח על ידי פייסשר לודויג האוסטרי המדורג שני בעולם (הפסד בשני וואזארי, השני בריתוק). האוסטרי המשיך לחצי הגמר בקלות לאחר שני ניצחונות באיפון על טכוב הליטאי והוקס ההולנדי, כך שיקותיאל ימשיך לבית הניחומים הפסיד לטכוב הליטאי והודח.

צביקה שפרן (עד 66 ק"ג), שהוגרל לסיבוב השני, נוצח בנקודות על ידי ג'אפארוב הרוסי. סיוון מזרחי (עד 48 ק"ג), שהוגרלה גם היא לסיבוב השני, הפסידה בנקודות (יוקו) בשנייה האחרונה של הקרב לאולגה לשנקו מבלרוס, המדורגת רביעית בעולם. לשנקו הודחה מאוחר יותר, ואיתה גם מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully