וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "עכשיו מחכה לנו מלחמה מול מונטנגרו"

17.8.2014 / 22:47

נבחרת ישראל ניצחה את בולגריה, אדלשטיין מרוצה: "שמח שעשינו את זה בדרך טובה". כספי: "הגיע הזמן שננצח את מונטנגרו"

גל מקל, נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל,
"אנחנו עדיין כואבים מאוד את ההפסד הראשון בקפריסין מול מונטנגרו וללא ספק נגיע לשם בלי שום רגשי נחיתות כדי לנצח את המשחק והילחם על המקום הראשון". גל מקל/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל עשתה הערב (ראשון) את המוטל עליה עם ניצחון במשחק חד צדדי כמעט לחלוטין בבולגריה 84:100 אחרי שעומרי כספי (19 נקודות) ודיאור פישר (18 נקודות ו-13 ריבאונדים) הוליכו רשימה של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. כעת ביום רביעי תצפה להם מונטנגרו, מי שנראית כיריבה ודאית לקרב על המקום השני בבית שמוביל ליורובאסקט בקיץ הבא.

"אין משחקים קלים בכדורסל", הבהיר ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת, בסיום. "אם אתה לא מתייחס לקבוצה השנייה ברצינות, אתה יכול להיות מופתע והתפקיד שלי זה לגרום לשחקנים לא להיות מופתעים. זה היה המשחק התשיעי שלנו בחוץ וזה קשה ולא כתירוץ. ניצחון בנוקיה היה נותן אנרגיות, ופה אנחנו תקועים ממלון למלון ומטיסה לטיסה וזה קשה. אנחנו לא יוצאים מגדרנו כשאנחנו מנצחים או כשאנחנו משחקים פחות טוב. המטרה שלנו היא לעלות לאליפות אירופה. זה טורניר קצר עם שישה משחקים וכל משחק חשוב.

"אני מאוד שמח שעשינו את זה בדרך טובה", המשיך המאמן ופירגן לשחקנים שלו. "פישר לא שיחק כבר כמה שנים בכדורסל הישראלי. הכדורסל הישראלי הוא מיוחד עם כל מיני התחכמויות, חילוף פה וחילוף שם. זה סגנון אחר ולחבר'ה היה קצת קשה להכניס אותו והוא גם לא היה איתנו בטורניר האחרון בגרמניה. זה לוקח זמן להיכנס לשיטה ולהכיר את החבר'ה והיום הוא עשה הגנה טובה. החבר'ה מצאו אותו ואני מאוד שמח".

נבחרת ישראל הביסה 84:100 את בולגריה

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל, מימין. איגוד הכדורסל,
"ראו שאנחנו מבינים יותר את השיטה". עומרי כספי/איגוד הכדורסל

גל מקל, ששוב היה אחד משחקני המפתח בחמישייה של אדלשטיין, אמר: "שיחקנו טוב הערב. אני חושב שהמפתח היה באמת לעלות עם אנרגיות ברבע השלישי. גמרנו את המשחק מהר מאוד ברבע השלישי. פחדנו מאוד מהמשחק הזה כי זו נבחרת מוכשרת מאוד, אבל העלינו את רמת ההגנה וזה ניצחון חשוב מאוד. עכשיו אנחנו הולכים למונטנגרו למלחמה על המקום הראשון".

על המצוקה מול הבולגרים בגזרת הריבאונד אמר הגארד: "לאורך כל ההיסטוריה של נבחרת ישראל הריבאונד זו אחת הבעיות שלנו. אנחנו צריכים באמת לתת על זה את הדעת ולשים על זה דגש. אנחנו עדיין כואבים מאוד את ההפסד הראשון בקפריסין מול מונטנגרו וללא ספק נגיע לשם בלי שום רגשי נחיתות כדי לנצח את המשחק והילחם על המקום הראשון".

עומרי כספי: "עשינו את העבודה ואת מה שהיינו צריכים לעשות, ועכשיו אנחנו ממשיכים הלאה. ראו שאנחנו מבינים יותר את השיטה. אני חושב שכל אחד שיחק היום בשביל השני וככה מאוד קשה לעצור אותנו. צריך לנצח במונטנגרו, אנחנו מספיק טובים וכואבים את ההפסד בתחילת הקמפיין. הגיע הזמן שננצח אותם אחרי העבודה הקשה שאנחנו עושים כל קיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully