וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הפסידה לצ'כיה 73:63

אחרי הניצחונות על רוסיה ורוסיה ב', אדלשטיין ספג בטורניר ההכנה במוסקבה את הפסדו הראשון כמאמן הנבחרת. 19 לכספי

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
הפסד ראשון כמאמן נבחרת ישראל. אדשלטיין/איגוד הכדורסל

אחרי שרשמה שני ניצחונות בטורניר ההכנה במוסקבה, נבחרת ישראל רשמה היום (שבת) הפסד במשחקה השלישי והאחרון כשנוצחה על ידי נגד צ'כיה, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג, בתוצאה 73:63. היה זה הפסדו הראשון של ארז אדלשטיין מאז מונה למאמן הנבחרת. למרות ההפסד, ישראל סיימה את הטורניר במקום הראשון.

ישראל חסרה את יותם הלפרין וליאור אליהו הפצועים שזכו למנוחה גם במשחק הזה, ואת הקלעים הוליך עומרי כספי עם 19 נקודות. לאחר המשחק הנבחרת תמריא לישראל והיא צפויה לנחות בארץ במוצאי שבת בשעה 23:45.

ארז אדלשטיין אמר בסיום: "טורניר טוב שהראה לנו איפה אנחנו עומדים אחרי שבועיים וחצי של אימונים. יש הרבה דברים טובים, אבל יש המון דברים שחייבים לעבוד עליהם ואני מקווה שנספיק. היה חשוב להכניס את השחקנים לאווירת משחקים כי היינו באווירה של סוף ליגה, פגרה ומצב נתון בארץ. היום הפסדנו את המשחק ברבע השני. חילקנו כוחות כי אנחנו רוצים לייצר סגל רחב שכל אחד מ-12 השחקנים יתן לנו משהו. ברחו לנו אחרי שהובלנו ברבע הראשון 7:10 ורדפנו כל המשחק".

עומרי כספי סיכם: "היה טורניר טוב להוריד חלודה, להיכנס לקצב, ללמוד את השיטה של ארז ולהכנס לעניינים. סך הכול השגנו את המטרות שלנו. תקופה ארוכה שלא שיחקתי ולוקח קצת זמן להכנס לעניינים, אבל אנחנו נראים טוב, משחקים יחד כנבחרת וזה טוב".

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגוד הכדורסל
פתח טוב, אבל ההמשך היה של ה'צכים. כספי/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם גל מקל, רביב לימונד, גיא פניני, עומרי כספי ודיאור פישר. כספי להט בפתיחה עם 9 נקודות והוליך את ישראל ליתרון 15:17 בתום הרבע הראשון. הצ'כים פתחו את הרבע השני בריצת 1:10 ועלו ליתרון. סל של כדיר לא הצליח לעצור את הסחף, וצ'כיה עלתה ליתרון 20:29. כספי, מקל, לימונד ופישר לא שיחקו כלל ברבע השני ומי שייצר נקודות עבור הנבחרת היו אלישי כדיר וג'ייק כהן, שקלע שש רצופות. השניים השאירו את ישראל קרובה ובמחצית הצ'כים הובילו 29:39.

ישראל פתחה את הרבע השלישי עם שלשה של פניני ונקודות של לימונד. הצ'כים הגיבו בריצת 3:10 ועלו ל-38:50. בהמשך הצ'כים שמרו על יתרון דו-ספרתי והנבחרת התקשתה במשחק ההתקפה. בסיום הרבע השלישי ישראל פיגרה 60:49 כשכספי מוביל את קלעיה עם 17 נקודות. ברבע הרביעי כספי ספג עבירה רביעית, ירד לספסל וישראל לא הצליחה לחולל מהפך מול שחקניו של ננו גינזבורג, ובסיום צ'כיה הנחילה לארז אדלשטיין הפסד ראשון כמאמן הנבחרת כשניצחה 63:73.

קלעו לישראל: עומרי כספי 19 נקודות, דיאור פישר וג'ייק כהן 10 כל אחד, גיא פניני וגל מקל 6 כל אחד, אלישי כדיר 5, אפיק ניסים 4, רביב לימונד 3. יובל נעימי, דגן יבזורי, אלכס צ'וברביץ' וניצן חנוכי שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully