וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "יש עדיין לא מעט צלקות מהקיץ הקודם"

30.6.2014 / 12:39

נבחרת ישראל ערכה אימון רשות בסגל רחב יותר לקראת מוקדמות אליפות אירופה. גארד הפועל ת"א: "משוכנע שכולם ייראו אחרת"

נבחרת ישראל פתחה הבוקר (שני) באימוני רשות בסגל רחב יותר לקראת מוקדמות אליפות אירופה. סגל הנבחרת עדיין חסר את שחקני ה-NBA עומרי כספי וגל מקל, את המתאזרח אלכס טיוס, הסנטר יניב גרין והגארדים מורן רוט ואפיק ניסים, אך כבר היה ניתן לקבל תמונה יותר ממשית של סגל שרץ תחת המאמן ארז אדשלטיין. בשלב זה עדיין אין עוזר מאמן לאדלשטיין, אחרי שגיא גודס עזב כדי לאמן את מכבי תל אביב, והמאמן צפוי להכריע בנושא בתקופה הקרובה.

מי שכן התאמן הוא הסנטר האמריקאי דיאור פישר שמצוי בתהליכי קבלת אזרחות ישראלית. בנבחרת מקווים שפישר יקבל את האזרחות בתקופה הקרובה כדי שלאדלשטיין יהיה את האופציה לבחור בינו לבין אלכס טיוס. מלבד פישר התאמנו היום גם יותם הלפרין, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, שון דאוסן, יובל נעימי, אלכס צ'וברביץ', בן רייס, דגן יבזורי ורביב לימונד.

שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. ברני ארדוב
"מאוד מתחבר לאדלשטיין ולשיטה שלו". רביב לימונד/ברני ארדוב

"הרגשה טובה, תמיד מרגש וכיף לחזור לנבחרת וגם לעבוד על עצמך בקיץ לפני האימונים הרשמיים", אמר הגארד רביב לימונד, "כולנו שמחים ומתרגשים לקראת מה שמצפה לנו. יש עדיין לא מעט צלקות מהקיץ הקודם, אבל בספורט שאנחנו משחקים ובחיים שאנחנו חיים צריך לשים את העבר מאחורה, להסתכל קדימה ולעשות הישגים יותר טובים בעתיד. אחרי מפלה או כישלון בקיץ הקודם, אני מתאר לעצמי ששחקנים ירצו להראות את עצמם בדרך אחרת ואני משוכנע שכל הנבחרת וגם כפרט כולם ייראו אחרת".

על החיבור עם מאמנו מהעונה החולפת בהפועל תל אביב אמר לימונד: "אני מאוד אוהב ומתחבר לארז אדלשטיין ולשיטה שלו, זה לא סוד אבל אני חושב שמעבר לזה גם שאר החבר'ה זה יתאים לשחקנים כאן וזה יעשה רק טוב לכולם. איחלתי כבר לעודד קטש בהצלחה בהפועל תל אביב ואני מאוד אוהב אותו, אני מקווה שנמשיך איתו בדרך שהתחלנו בעונה שעברה ולו יהיה טוב ולהפועל יהיה טוב אין לי ספק שזה זיווג משמיים".

ישראל תתמודד בבית אחד במוקדמות אליפות אירופה עם נבחרות מונטנגרו, הולנד ובולגריה כשמנצחת הבית ושש מתוך שבע הנבחרות הסגניות מהבתים השונים יעפילו לאליפות, שעדיין לא ידוע היכן תיערך. ישראל תתמודד בשלושה סבבים של משחקי אימון, כשהסבב האחרון ייערך בבית מכבי בראשון לציון, שם תשחק הנבחרת את משחקי המוקדמות, בטורניר הכנה נגד רוסיה, רוסיה ב' וצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully