וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה הפסידה 76:68 לקרואטיה ב'

ישראל רשמה הפסד שני תוך יממה מול הקרואטים, הפעם בהפרש קטן. טישמן הצטיין עם 19 נק'. גודס: "התקדמנו מאוד"

נבחרת העתודה של ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת אליפות אירופה לדרג ב' והערב (ראשון) הפסידה 76:68 לנבחרת קרואטיה ב' במשחק שני בין השתיים תוך 24 שעות. הנבחרת של גיא גודס והוד בן הרצל, שמקיימת מסע משחקים לקראת בקרואטיה, מונטנגרו וסרביה מול נבחרות העתודה והבוגרות ב' של המדינות המארחות, נהנתה מערב מצוין של נמרוד טישמן, שקלע 19 נקודות, והוביל את ישראל להפסד צנוע יותר מתבוסת 95:74 שספגו מאותה הנבחרת אתמול. מחר תעבור הנבחרת למונטנגרו, שם תקיים ביום שלישי ורביעי שני משחקים נוספים נגד נבחרת העתודה המקומית עד גיל 20.

נבחרת העתודה פתחה הערב את המשחק עם החמישייה: נמרוד טישמן, רם אליאספור, כרמל בוכמן, תומר בר אבן ובר טימור. ישראל פתחה מצוין וסגרה את הרבע הראשון ב-19:19. ברבע השני הצליחה הנבחרת המארחת לברוח והשתיים ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 39:45 לקרואטיה ב'. ברבע השלישי הגדילו הקרואטים את היתרון וברחו ל-57:67 בסופו. ברבע האחרון הצליחה ישראל לצמק מעט ובסיום זה, כאמור, 76:68. פרט לטישמן, לנבחרת העתודה של ישראל, קלעו: שון לבנובסקי 10 נקודות, ג'רמייה קריסברג 8, כרמל בוכמן 7, רם אליאספור 6, בר טימור 6, תומר בר אבן 4, תום חבקין 3, זיו בן צבי 3, גיא לביא 2.

מאמן נבחרת העתודה גיא גודס אמר בתום המשחק: "המשחק היום היה הרבה יותר טוב מאמש. היום שיחקנו הגנה הרבה יותר טובה ובמחצית השנייה הצלחנו לעצור את הקרואטים על 31 נקודות. מבחינת משימה הגנתית, הצלחנו. לפני המשחק אמרתי לשחקנים שחשוב שהקבוצה היריבה לא תקלע יותר מ-72 נקודות ועמדנו במשימה הזו.

"בהתקפה יש לנו מה להשתפר בעיקר בקליעות מהשלוש. אתמול הצלחנו להגיע ל-28 אחוזים מחוץ לקשת והיום עשינו רק 22 אחוזים מהשלוש, אבל גרמנו לקרואטים לאבד 25 כדורים, בעיקר דרך הלחץ והאינטנסיביות ההגנתית. זה היה משחק שני ברציפות ועשינו התקדמות יפה מאוד. נמשיך בהתקדמות הזו ומחרתיים נשחק מול נבחרת העתודה עד גיל 20 של מונטנגרו ונסיים את מסע משחקי ההכנה הנוכחי בשני משחקים מול נבחרת העתודה של סרביה. אסור לשכוח כי שתי הנבחרות הללו משחקות בדרג א' של אירופה. התנאים כאן טובים מאוד ואנחנו נעבוד קשה ונשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully