וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "יש הרבה נקודות שטעונות שיפור"

מאמן נבחרת ישראל נשמע מאוכזב עם החזרה מטורניר אימון: "קיבלנו תמונת מצד עדכנית". שי דורון: "אנו נבחרת טובה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הנשים של ישראל חזרה היום (שני) מטורניר ההכנה לאליפות אירופה. הנבחרת של אלי רבי הובסה בשלושת משחקי ההכנה שלה, 69:60 ליוון, 76:40 לצרפת ו-80:51 לבלגיה. ישראל תפתח את היורובאסקט ב-18 ביוני במשחק מול נבחרת צ'כיה, כשאיתה בבית יהיו גם בריטניה ובלארוס.

מאמן הנבחרת אלי רבי אמר מיד עם הנחיתה: "טורניר חלש שלנו. לשם זה יוצאים למשחקי הכנה, לקבל אינדיקציה לגבי המצב שלנו. לא שציפינו לניסים ונפלאות. אבל לייני סלווין למשל הגיעה רק יום אחד לפני הטורניר. הרבה שחקניות רק סיימו את העונה. אבל בסך הכל קיבלנו אינדיקציה והבנו שאנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד עד האליפות.

"קשה לי לציין נקודות חיוביות כי ברוב המשחקים היו דברים טעונים שיפור. הכושר הגופני לא מספיק טוב. אני גם לא יותר מדי מאוכזב כי הטורניר היה אמור לתת תמונת מצב וקיבלנו אותה. נקווה שבטורניר הבא זה יראה יותר טוב".

שי דורון: "בהכנה מנסים כל מיני דברים. המטרה היא לא לנצח - למרות שתמיד רוצים לנצח - אלא לנסות כל מיני דברים. רואים שיש לנו מה לשתפר בשבועיים הקרובים. היו לנו דקות חיוביות, אבל לא שיחקנו משחק שלם טוב. אנחנו צריכות לשמור יותר טוב. יש בנות שלא שיחקו ממארס, יש קצת חלודה, אבל אנחנו בסך הכל נבחרת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully