וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "הפסד היה שובר לי את הלב"

26.4.2011 / 21:08

מאמן הפועל ת"א היה נרגש בסיום הניצחון הדרמטי על יקנעם/מגידו. להט: "רק רצינו לנצח. המומנטום חזר אלינו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

למרות שהיא כבר פיגרה הערב (שלישי) ב-16 נקודות מול הפועל יקנעם/מגידו, הפועל תל אביב חזרה מהקבר לניצחון 86:88 בזכות סל ניצחון של ירון להט כשלוש שניות לסיום המשחק. אחרי הפסד מפתיע במשחק הראשון, האדומים חזרו לסדרת חצי הגמר והתוצאה כעת היא 1:1. המשחק השלישי והמכריע יתקיים ביום שני.

"הלוואי שהיה מתחיל עכשיו המשחק השלישי", אמר ירון להט שקלע את סל הניצחון, "נתנו מלחמה, לא היה כדורסל גדול, אבל המטרה הייתה לנצח ועכשיו המומנטום חזר אלינו. יש לנו ביטחון. מה שהקבוצה הזו עברה מבחינת פציעות... איבדנו את מתן נאור, אדריאן אוטר משחק עם יד וחצי, אבל אנחנו לא מתבכיינים".

על סל הניצחון שלו אמר להט: "רצינו שבריאן אוסברי ייקח את הכדור. כשהוא הגיע אלי בפעם השנייה ידעתי שיש עוד 10 שניות... גם אני לא זוכר בדיוק מה היה".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי, היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "אמרתי לשחקנים בבוקר שמעולם לא אימנתי קבוצה כל כך מחוברת ופשוט היה נשבר לי הלב אם היינו מפסידים 2:0. חזרנו מפיגור אדיר מול קהל מדהים גם שלנו וגם של מגידו. הצדק ניצח כי עברנו כל כך הרבה פציעות ודברים קשים, אבל נשארנו ביחד".

המאמן המפסיד אוהד יתום התייחס לכך שקבוצתו לא ביצעה עבירה בהתקפה האחרונה במשחק: "רצינו שאוטר יקבל את הכדור ואז לעשות פאול. זה לא קרה ואז הלכנו על ההגנה. כל הכבוד להפועל תל אביב. הם הראו הרבה אופי ולב גדול. היו חסרים לנו קצת אחוזים משלוש. קליעה אחת מבחוץ והיינו מנצחים את המשחק. ניצחנו העונה הרבה משחקים צמודים, היינו צריכים לנצח גם את זה, אבל אנחנו לא מורידים את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully