וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן עיצבן את קשטן

משה בוקר

16.10.2006 / 8:04

מאמן הנבחרת הופתע לגלות שהחלוץ שיחק 90 דקות מול הפועל ת"א, אחרי שנעדר מרוסיה. גיא לוי ביקש שחרור שחקנים לאליפות אירופה

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, ועוזרו משה סיני זועמים על העובדה שהחלוץ יניב קטן, שלא היה כשיר למשחק מול רוסיה, שיחק אתמול (ראשון) 90 דקות מול הפועל תל אביב.

בהתאחדות נדהמו מכך שרופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שיחרר את קטן, לאחר שאיבחן אצלו פציעה קשה, כזאת שרופא מכבי חיפה קבע כי הוא חייב לעבור ניתוח בגינה.

בנבחרת מאוכזבים מהתנהגותו של קטן, למרות שמאמינים כי מאמנו רוני לוי היה זה שעמד מאחורי הצעד של השחקן. "דרור לא יעבור על כך לסדר היום", אמר גורם בהתאחדות, "בחיפה תיכננו את הכל כדי שקטן יהיה כשיר למשחקי מכבי חיפה".

תקבל כל מה שתבקש (רק אם קשטן יסכים)

"כל מה שאתה רוצה שלך", הבטיח איצ'ה מנחם למאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, בפגישת עבודה שקיימו אתמול (ראשון) השניים. לוי צפוי להגיש בקרוב ליו"ר ההתאחדות את תוכנית העבודה של הנבחרת עד משחקי אליפות אירופה ולפחות על פי ההבטחה של מנחם, ההתאחדות תאשר את כל מחנה האימונים ומשחקי האימון שידרוש לוי.

המאמן ביקש ממנחם לדאוג ולשחרר את שחקני הנבחרת הצעירה ממשחקה של הבוגרת מול אנדורה (6 ביוני), שיתקיים ימים ספורים לפני תחילת אליפות אירופה עד גיל 21. בכל מקרה ההחלטה כמובן לגבי שחרור הצעירים תהיה בסופו של דבר של המאמן הלאומי, דרור קשטן.

גיא לוי לא התבקש בפגישה לעזוב את תפקידו בהפועל נצרת עילית, אולם הוא לא הסתיר כי היה רוצה להתרכז רק בנבחרת הצעירה ולעזוב את הקבוצה מבלי להיפגע כלכלית ומבלי לפגוע בבעלים אבשלום נוריאל. לוי עצמו לא מתכוון ליזום מהלך שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully