וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה כבר מדברים על מחליפים להידינק

אלי שווידלר, מוסקבה

9.10.2006 / 10:18

אחרי ה-1:1 מול ישראל מתנגדיו של מאמן נבחרת רוסיה ממשיכים להתאכזב מתפקודו, ונשיא ההתאחדות נאלץ להרגיע: "מעמדו יציב"

מאחר שאתמול (ראשון) לא יצאו עיתונים ברוסיה, ניצל מאמן הנבחרת, חוס הידינק, מביקורת גדולה על ניהול המשחק בשבת מול ישראל. הבוקר הוא כבר לא יוכל להתחמק מזה, והמאמן ייאלץ לקרוא כי את מאצ'-אפ בינו לבין קשטן ניצח הישראלי בנקודות ויש גם כאלה שאומרים בנוק-אאוט.

נשיא ההתאחדות הרוסית, ויטלי מוטקו, כבר מודה כי הוא מאוכזב, אבל מבהיר שבינתיים לא מתוכננים שינויים בצוות המקצועי ומעמדו של המאמן יציב. בינתיים.

ההולנדי דווקא מקבל תמיכה מפתיעה מעיתון ה"ספורט אקספרס", שכותב הבוקר, במאמר המתפרסם בעמוד השער, כי יש לתת להידינק חוזה עד 2010, כדי ש"יבנה כאן נבחרת ראויה לשמה". כמובן שגם ביקורת לא חסרה, בעיקר על המחסור בשערים והמטרה הלא ממש ברורה של הנבחרת.

מתנגדיו של הידינק הרימו בשבת ראש בגאון. באחד מאתרי האינטרנט המקומיים פורסמה אתמול ידיעה כי כישלון של הנבחרת בעוד יומיים מול אסטוניה עשוי לסלול את הדרך עבור מאמן צסק"א, ואלרי גאזאייב, הלוטש עיניו אל התפקיד. אגב, ברוסיה מעריכים כי דווקא עוזר המאמן, אלכסנדר בורודיוק, הוא המועמד המוביל להחליף את הידינק אם הנבחרת לא תצליח להמריא.

גם ניצחון ביום רביעי על אסטוניה החלשה, לא ירגיע את המערכת. בנובמבר מחכה לרוסים משחק חוץ קשה במקדוניה וכל תוצאה פרט לניצחון תיחשב עבורם לכישלון. בהחלט לא משימה קלה. מאמן העבר של הנבחרת, בוריס איגנאטייב, מסביר כי ההולנדי אמנם הפתיע אותו אבל בשורה התחתונה הוא פשוט מאכזב. כל החילופים, טוען איגנאטייב, וביחוד אלה של פוגרבניאק וביללדינוב, הורידו את הלחץ מההגנה הישראלית ואיפשרו לקשטן להשיג את השוויון. אגב, איגנאטייב מגדיר את הנבחרת הישראלית כחלשה למדי וטען שב-1997, כששימש כמאמן הנבחרת, הוא ניצח נבחרת ישראלית טובה יותר 0:2 באותו איצטדיון בדיוק.

"עתה צפוי לנו דרבי של אווזים", אמר בכעס ובמרירות אחד העיתונאים המקומיים מיד לאחר ה-1:1 בשבת. גוס ברוסית זה אווז והמפגש בין רוסיה ואסטוניה, הוא למעשה מפגש גוסים - גוס (חוס) הידינק ויילג גוס, שני המאמנים ההולנדים. הפסד באסטוניה והרוסים ידליקו את המנגל. אווז על האש, מתאים לחורף הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully