וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו 2016: ישראל ניצחה 1:2 את קפריסין

הנבחרת פתחה נהדר את הקמפיין עם ניצחון חוץ מתוק שהגיע אחרי תצוגת תכלית טובה במחצית הראשונה ויכולת רעה בשנייה. דמארי כבש (38) אחרי בישול נהדר של טל בן חיים, שכבש שער במבצע אישי מרהיב (45). מאקרידיס צימק (67). מרציאנו רשם הופעה מעולה. בשני: אנדורה בחוץ

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל (מימין) מאחוריו אייל משומר. AP
שער חמישי שלו בנבחרת. דמארי חוגג עם משומר/AP

כל קמפיין של נבחרת ישראל נפתח עם הרבה תקוות להעפיל לטורניר גדול, וגם הערב (שישי) נדמה שלפחות המשחק הראשון נגד קפריסין בחוץ גורם לנו לשאיפות הללו. הנבחרת, שכבר הספיקה בעבר למעוד נגד קפריסין, לא הרשתה לעצמה לקלקל את פתיחת הטורניר וחזרה מה-GSP שבניקוסיה עם ניצחון 1:2 חשוב שמעניק לה שלוש נקודות ראשונות במוקדמות היורו. המחצית הראשונה של הבחורים של אלי גוטמן הייתה טובה מאוד ואילו והשנייה הרבה פחות, ובכל זאת נדמה שעל המכשול הראשון בדרך אפשר לסמן וי גדול. ומי שנחשב לתקווה גדולה מבחינת ישראל הוא השוער אופיר מרציאנו, שבהופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים רשם הופעה גדולה, כולל הצלה ענקית בדקה האחרונה של המשחק.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל (מימין) מול ונסן לבאן שחקן נבחרת קפריסין. AP
לא היום שלו. זהבי במאבק עם לבאן/AP

כוכב המחצית הראשונה היה טל בן חיים, שחקנה של מכבי תל אביב, שהוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים. בדקה ה-38 הוא סידר עם בישול מצוין שער לעומר דמארי, וכעבור שבע דקות הוא התכבד בכיבוש בעצמו אחרי מבצע אישי מרהיב שבמהלכו הוא עבר שני שחקני הגנה בדרך לבעיטה שהורידה את הנבחרת ליתרון של 0:2 בהפסקה.

אלא שבמחצית השנייה בן חיים בכלל לא הורגש, הנבחרת הרבתה להחמיץ עם שתי הזדמנויות טובות של ביברס נאתכו וגילי ורמוט, וסבלה גם מיום לא טוב של ערן זהבי שהספיק לרשום שתי החמצות גדולות. קפריסין נכנסה למשחק וגם השיגה את השער המצמק שהיה שייך לקונסטנטינוס מאקרידיס (67) שניצל הגנה חולמנית. התוצאה הזו בסופו של דבר משרתת את ישראל, אבל גם גוטמן יודע הערב שזה רק צעד ראשון בדרך למטרה הגדולה וביום שני ממתין לו משחק קל על הנייר נגד אנדורה בחוץ שממנו כל תוצאה פרט לניצחון עלולה להרוס את הקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. AP
כוכב המשחק. טל בן חיים/AP

מחצית ראשונה

דקה 8 - אופיר מרציאנו רשם עצירה ראשונה במשחק כאשר כדור קרן שלישי ברציפות נבעט מרחוק לעבר השער, ושוער הנבחרת הרחיק מקו השער לקרן נוספת.

דקה 9 - האיום הראשון במשחק של הנבחרת היה שייך לערן זהבי שניסה את כוחו עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו נהדף לקרן.

דקה 10 - מסירה נהדרת של ביברס נאתכו לעברו של זהבי מצא את שחקן מכבי תל אביב באחד על אחד מול השוער הקפריסאי, אנטוניס יורגאלידיס, שיצא אליו וגרם לזהבי לבעוט מעל השער.

דקה 13 - גם הקפריסאים הגיעו להזדמנות טובה כאשר דימיטריס חריסטופי השתלט על כדור והוציא רוחב מצד ימין לעבר המרכז היישר לקונסטנטינוס מאקרידיס. למזלה של הנבחרת, היה שם אייל משומר כדי להתערב ולהרחיק.

דקה 21 - אנדראס מאקריס היה קרוב לעקוץ את הנבחרת, אבל מרציאנו הקדים אותו ביציאה לכדור ומנע את הסכנה.

דקה 23 - בצד השני, הנבחרת יצאה להתקפה מסודרת שהסתיימה עם בעיטה ברגל שמאל של משומר, שהעדיף לסכן את השער על פני פרגון לחברים שהצטרפו להתקפה.

הקלישאות הרגילות של הכדורגל הישראלי יתחלפו הפעם?

עומר דמארי חייב להפוך לכוכב של הנבחרת

שחקני נבחרת ישראל חוגגים שער. AP
פרקו הרבה לחץ. שחקני הנבחרת חוגגים במחצית הראשונה/AP

דקה 27 - וואו, איזו בעיטה מצוינת שיגר גילי ורמוט אחרי כדור רוחב של בן הרוש מצד שמאל, וקשר הפועל תל אביב שעשה את הסיבוב סיים עם בעיטה שחלפה ליד השער.

דקה 33 - עוד התקפה טובה של ישראל כשנאתכו העביר כדור ארוך לעברו של עומר דמארי שהתמקם לנגיחה, אבל היא לא הייתה מספיק חזקה ונעצרה אצל השוער.

דקה 36 - טיבי הציל את הנבחרת מספיגה כאשר כדור שהגיע מצד שמאל לעברו של אנדראס מאקריס חולץ ברגע האחרון על ידי בלם מכבי תל אביב שהרחיק לקרן.

דקה 38 - גול! הלחץ של ישראל עזר וטל בן חיים שקיבל כדור באגף השמאלי הסתדר היטב עם השומר שלו והעביר כדור רוחב היישר לעומר דמארי שגלגל פנימה לפינה. 0:1 לישראל. שער חמישי בקריירה של חלוץ אוסטריה וינה במדי הנבחרת.

דקה 45 - גול! איזה שער אדיר לטל בן חיים. שחקן מכבי תל אביב קיבל כדור מוורמוט, חדר לרחבה, עבר שני שחקנים וסיים עם בעיטה מדויקת לפינה הימנית. 0:2 לישראל.

- איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל מול דימיטריס חריסטופי שחקן נבחרת קפריסין. AP
תפקוד מצוין של ההגנה. טיבי עוצר את חריסטופי/AP

מחצית שנייה

דקה 46 - פמבוס חריסטודולו ערך חילוף כפול בפתיחת המחצית השנייה כשהכניס למשחק את חאריס קיריאקו ופיירוס סוטיריו על חשבונם של מריוס סטיליאנו וקונסטנטינוס חרלמבידיס.

דקה 51 - הזדמנות ראשונה של הנבחרת במחצית השנייה כאשר ורמוט סיפק בעיטה לא מספיק חזקה שנעצרה אצל השוער.

דקה 54 - הכרטיס הצהוב הראשון במשחק הונף לעברו של לבאן ששלח את בן הרוש לדשא עם בעיטה מסוכנת.

דקה 57 - עוד הזדמנות טובה של ישראל כשנאתכו מצא את עצמו בתוך הרחבה בהזדמנות לסיים עם כדור בשער, אבל במקום לבעוט הוא העדיף למסור ופספס.

דקה 58 - ורמוט התנהל באגף הימני ובמקום להשאיר כדור רוחב לדמארי הוא העדיף לבעוט, וגם הוא פספס. שתי החלטות לא טובות של שחקני הנבחרת בשתי הדקות האחרונות.

דקה 60 - עוד החמצה של ישראל, הפעם של ערן זהבי שקיבל כדור ארוך אבל נעצר אצל יורגאלידיס שהדף, וגם הריבאונד לא נוצל על ידי שחקנה של מכבי תל אביב.

עומרי בן הרוש שחקן נבחרת ישראל מול קונסטנטינוס חרלמבידיס שחקן נבחרת קפריסין. AP
משימה לא פשוטה לעצור אותו. בן הרוש מול חרלמבידיס/AP

דקה 63 - לבאן ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, אבל מרציאנו היה במקום כדי לעצור.

דקה 67 - גול! ההגנה הישראלית חלמה ואפשרה לסוטיריו להוציא כדור רוחב למאקרידיס שגלגל פנימה את השער המצמק, 2:1. אופיר מרציאנו מתח שריר אחרי השער.

דקה 70 - סוטיריו המשיך לנצל את המומנטום של קפריסין וקיבל הגבהה מצד ימין שהסתיימה עם נגיחה מעל השער.

דקה 74 - ליאור רפאלוב שנכנס כמחליף בעט כדור שפגע בג'וניור ונעצר בעמוד. בהמשך ניסה גם איתי שכטר, שנכנס גם הוא כמחליף, אבל הכדור שלו נהדף לקרן.

דקה 81 - הנבחרת יצאה להתקפה נהדרת כאשר רפאלוב, נאתכו ובסופו של דבר זהבי סיפקו בעיטות מסוכנות, אבל זה לא הספיק.

דקה 87 - ייני מצא את עצמו אחרון בדרך לשער, אבל רגע לפני שהוא סידר לעצמו מצב של בעיטה, השוער יורגאלידיס עצר את הסכנה והוציא את קפריסין להתקפה חדשה.

דקה 90 - אלכסנדרו הגביה כדור היישר לראש של לבאן שסיפק נגיחה אדירה, אבל מרציאנו רשם את ההצלה את המשחק עם הדיפה ענקית.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מול אנטוניס יורגאלידיס שוער נבחרת קפריסין. AP
ישראל תקווה לקבל אותו בשיאו בשני. זהבי מול יורגאלידיס/AP

הרכבים:

קפריסין: אנטוניס יורגאלידיס, מריוס סטיליאנו (חאריס קיריאקו 46), דוסה ג'וניור, יורגוס מרקיס, מריוס אנטוניאדיס, ונסן לבאן, מריוס ניקולאו, קונסטנטינוס מאקרידיס, קונסטנטינוס חרלמבידיס (פיירוס סוטיריו 46), אנדראס מאקריס (נקטאריוס אלכסנדרו 69), דימיטריס חריסטופי.

ישראל: אופיר מרציאנו, אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, שרן ייני, ביברס נאתכו, גילי ורמוט (ניר ביטון 82), טל בן חיים (ליאור רפאלוב 74), ערן זהבי, עומר דמארי (איתי שכטר 69).

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. AP
הפנים כעת לאנדורה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully