וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "שמח שהבדיקות תקינות, אעשה הכל להיות כשיר"

8.10.2014 / 11:43

קשר הנבחרת בילה את הלילה בבית החולים בניקוסיה ושוחרר. גוטמן הדגיש את החשיבות של ייני ונאתכו בשיטת ה-4:1:4:1 שלו

צילום: ניב אהרונסון. עריכה: קשת סידי

נבחרת ישראל נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בלרנקה והערב תערוך את אימון הבכורה שלה בניקוסיה, שם היא שוהה במלון לקראת המשחק מול קפריסין ביום שישי. שחקני הנבחרת הגיעו אתמול למלון, אכלו ארוחת ערב משותפת והתפנו לחדרים, כשעוד קודם לכן הדאיג מעט ערן זהבי את הצוות המקצועי כשדיווח על סחרחורות וחולשה.

מאור בוזגלו ערן זהבי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מרגיע. ערן זהבי/ברני ארדוב

זהבי נסע לבית החולים הסמוך עם רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, בליווי ראש המשלחת תמיר גילת ומנהל הנבחרת ישראל שצ?וצ?ינסקי, שם נשאר להשגחה ושוחרר הבוקר. רוסנובסקי אמר הבוקר: "זהבי התלונן על חולשה, חום, סחרחורות וכאבים בחזה והחלטתי לצאת עמו לבדיקות בבית החולים. ההערכה היתה כי מדובר בשפעת ולאחר טיפול מסור ומקצועי בבית החולים, הבוקר השחקן מרגיש טוב, ללא כאבים וללא חום. זהבי לא יתאמן הערב, זאת בתיאום עם אלי גוטמן, ואני אופטימי לגבי חזרתו המהירה לאימונים בהמשך".

זהבי עצמו אמר: "אני שמח שהבדיקות עברו בסדר, ושהוחלט לשחרר אותי מבית החולים. אין לי ספק שאעשה הכל כדי להיות כשיר למשחק בשישי. תודה לכל מי שאיחל החלמה מהירה, זה בוודאי עזר ומאוד ריגש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שרן ייני שחקן נבחרת ישראל עם גילי ורמוט. קובי אליהו
גוטמן רוצה אותו בין הכדור לשער. שרן ייני/קובי אליהו

בינתיים, גוטמן כבר שוחח עם השחקנים על המערך איתו הוא מתכוון לפתוח. המאמן נוטה לשחק בשיטה של 4:1:4:1, והבהיר לשחקניו: "אני רוצה את ייני בין הכדור לבין השער". השיטה הזאת מוכרת מהמשחק מול פורטוגל בקמפיין הקודם, בו הצליח ייני למנוע מההתקפה הפורטוגלית לנוע קדימה. לפני ייני ישחק ביברס נאתכו, וגוטמן הבהיר שהתפקוד של השניים במשחק יהיה קריטי מאוד. יש לציין שגוטמן הבהיר לשחקניו כי השיטה תשתנה תוך כדי משחק, ותרגל גם מערך של 4:4:2, כשזהבי הופך לחלוץ שני ומחליף מקומות עם טל בן חיים במידת הצורך. גוטמן ביקש משחקני הקו להגיע כל הזמן לאמצע ותרגל חילופי מקומות בהתקפה, וכן קרנות קצרות וארוכות. טאלב טואטחה שנטש אתמול את האימון כשיר אבל עדיין לא ברור האם יהיה בסגל. מונס דאבור עשוי להישאר בחוץ.

"יש כאן אווירה אופטימית מאוד לקראת המשחק, אנחנו דרוכים וברור שבאנו לנצח כאן", אמר אחד משחקני הנבחרת עם הנחיתה. "שמענו את הפרשנויות, את הביקורות על הזימונים ומנגד את הדעה לגבי החלוצים שנמצאים בכושר הכי טוב שאני זוכר בשנים האחרונות. את התשובה הכי טובה ניתן במגרש". גוטמן יערוך היום אסיפה נוספת בה ידבר בעיקר על הנבחרת שלו. המאמן הכין קטעים ערוכים של שחקני נבחרת ישראל ושוחח עם מספר שחקנים באופן אישי, כדי להסביר להם את התפקוד שלהם במגרש. ייני שוחח מספר פעמים עם המאמן, משום שחל שינוי מהותי ביחס לתפקידו כמגן במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully