וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן מתכנן: מחנה אימון מקוצר לפני קפריסין

18.9.2014 / 15:14

מאמן הנבחרת רוצה להתכנס ב-1 באוקטובר והורה לשגרירים להם נקבע משחק לכיפור לבקש מהקבוצות להקדים את בואם

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (ימין) עם ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
גם הוא אמור להגיע. גוטמן עם נאתכו/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, ביקש ממספר שגרירים לנסות ולהקדים את בואם לישראל לפני יום הכיפורים, זאת במידה והקבוצות יאפשרו להם שלא לשחק באותו יום. הסיבה: גוטמן שוקל לקיים מעין מחנה אימונים מקוצר לקראת המשחק מול קפריסין, שיחול בערב יום שישי (10 באוקטובר) החל מיום רביעי (1 באוקטובר). מבדיקה שערכנו עולה כי לארבעה שחקני נבחרת מתוכנן משחק ליגה בכיפור. מדובר בבלמים טל בן חיים (צ'רלטון) ורמי גרשון (גנט) ובחלוצים בן שהר (ווילם II) ועומר דמארי (אוסטריה וינה). החלוץ תומר חמד מאלמריה אמור לשחק בצאת יום הכיפורים ולכן לא ברור האם ישתתף במשחק קבוצתו. טוטו תמוז מחכה לדעת את מועד משחקה של פטרולול.

הארבעה לא מוכנים ליטול חלק במשחק קבוצתם בשל קדושת יום הכיפורים והם יבקשו אישור להקדים את בואם לישראל. שחקני נבחרת להם מתוכנן משחק ביום ראשון: ליאור רפאלוב, ניר ביטון, בירם כיאל, איתי שכטר ואבי ריקן, יגיעו לישראל רק ביום שני ויצטרפו להכנות.

גוטמן בונה על קיום מיני מחנה אימון בהשתתפות שחקני הנבחרת שמשחקים בליגת העל, ארבעת השגרירים שהוזכרו וכן ביברס נאתכו, אשר לא מתוכנן לקבוצתו צסק"א מוסקבה משחק באותו סוף שבוע. המחנה יתקיים לאחר שבמנהלת הליגה לא קיבלו אישור מאופ"א לקיים מחזור אמצע השבוע לפני יום הכיפור מאחר ובאותם ימים מתקיימם מחזור בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית. בנוסף, חלק מהקבוצות ובראשן מכבי תל אביב התנגדו להקדמת המחזור הרביעי.

הנבחרת תמריא לקפריסין ביום רביעי, ערב החג, ותערוך את ההכנות למשחק. על פי התכנון, גוטמן יפרסם את הסגל שלו בתום המחזור השלישי, כלומר בעוד פחות משבועיים. מיד לאחר המשחק מול קפריסין שיפתח את הקמפיין, תמריא הנבחרת לאנדורה, שם מחכה לה משחק מול הנבחרת המקומית ביום שני. המשחק הבא של הנבחרת ייערך ב-16 בנובמבר בישראל, באצטדיון סמי עופר, מול נבחרת בוסניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully