וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוייה של ישראל: 4% לראשות הבית, 24% למקום השני

"אינפוסטראדה": הנבחרת תסיים במקום השלישי שמוליך לפלייאוף. 70% שבלגיה תסיים ראשונה, בוסניה צפויה לסיים במקום השני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל באימון: אוראל דגני, גילי ורמוט, אבי ריקן, עומרי בן הרוש, חאתם עבד אלחמיד. קובי אליהו
המקום השלישי הוא ריאלי מבחינתם/קובי אליהו

נבחרת ישראל אמנם תתחיל את הקמפיין שלה מעט באיחור לאחר שמשחקה נגד בלגיה נדחה, אבל נראה שלפחות הניתוחים הסטטיסטיים לא מנבאים לה טובות בקמפיין מוקדמות יורו 2016, ואם מישהו זומם על אחד משני המקומות הראשונים בבית ב', כדאי שיחשוב שוב. ניתוח שביצע האתר הסטטיסטי "אינפוסטראדה" מעלה כי ישראל צפויה לסיים במקום השלישי בבית שיוביל לשלב הפלייאוף.

על פי הניתוח, לישראל שהוגרלה בקבוצת הדירוג השלישית, יש ארבעה אחוזים בלבד לסיים כמנצחת הבית ועוד 24 אחוזים כדי לסיים במקום השני. לעומת זאת, בלגיה שהוגרלה מהדרג השני, צפויה להעפיל מהמקום הראשון עם 70 אחוזים, וגם אם זה לא יקרה, יש לה 94 אחוזים לסיים במקום השני. בוסניה צפויה לסיים במקום השני בבית, כשיש לה 23 אחוזים לסיים במקום הראשון בבית ו-78 אחוז לסיים כסגנית.

ויילס תסיים על פי הניתוח במקום הרביעי כשיש לה שלושה אחוזים לסיים במקום הראשון ו-21 אחוז לסיים במקום השני. קפריסין ואנדורה מחזיקות ב-0 אחוזים לסיים באחד משני המקומות הראשונים.

שחקני נבחרת גרמניה מניפים את גביע העולם. GettyImages
יעשו את זה בקלי קלות. נבחרת גרמניה/GettyImages

בינתיים פורסמו ההערכות גם לגבי חלק מהבתים המקבילים. כך למשל הולנד מחזיקה ב-89 אחוז לסיים במקום הראשון בבית א' ו-99 אחוז לסיים במקום השני, בעוד טורקיה צפויה לסיים שנייה (7 אחוז לסיים ראשונה, 62 אחוז לסיים שנייה). צ'כיה בדרך לפלייאוף. בבית ג' ספרד צפויה לסיים ראשונה (75 אחוז למקום הראשון, 97 אחוז למקום השני) ואוקראינה שנייה (23 אחוז למקום הראשון ו-83 אחוז למקום השני). סלובקיה היא המועמדת הבולטת להגיע לפלייאוף.

אלופת העולם גרמניה היא המועמדת הבכירה מן הסתם להעפיל מבית ד' עם 95 אחוז לסיים כמנצחת הבית ו-100 אחוז להעפיל לכל הפחות מהמקום השני. סקוטלנד שנייה ופולין שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully