וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "בטוח לא נבוא להיות תפאורה ביורו הזה"

25.3.2013 / 10:16

אופטימיות בנבחרת הצעירה למרות ההפסד לגרמניה. חלוץ מכבי ת"א: "שמח לשחק עם גולסה וטואטחה, אבל בשבת הם נגדי"

הנבחרת הצעירה של ישראל, שהפסידה אמש (ראשון) 2:1 לנבחרת המקבילה של גרמניה, סיימה ברגשות מעורבים את מחנה האימון שקיימה במהלך השבוע האחרון. מצד אחד, נוצחה הנבחרת של גיא לוזון פעמיים בתוצאה זהה על ידי הולנד וגרמניה, אולם מצד שני קיימת במחנה הישראלי אופטימיות גדולה לקראת היורו שיפתח בארץ בעוד קצת יותר מחודשיים, זאת בעקבות צמד המשחקים הללו, בהם עמדה ישראל בצורה מכובדת מול שתיים מהנבחרות החזקות שיגיעו בקיץ להשתתף בטורניר.

בסיום המשחק אתמול, שאמור היה להוות הכנה אחרונה, הודיע גיא לוזון כי הוחלט לקיים משחק הכנה נוסף, נגד נבחרת סלובקיה והוא ייערך בסוף מאי, כשבוע לפני פתיחת היורו.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
יש אופטימיות. לוזון/קובי אליהו

קפטן הנבחרת ניר ביטון, שלא נטל חלק בשני המשחקים בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, צפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים וכמובן יעמוד לרשותו של המאמן ביורו. הבלם סארי פלאח, אשר מחלים משבר ברגלו, הוריד אמש את הגבס והיום הוא צפוי להמריא לאיטליה לתקופה של חודש, כדי להתחיל שם את הליך השיקום וטיפולי הפיזיותרפיה. פלאח אמר אמש: "אעשה הכול כדי להיות מוכן".

"באופן אישי אני מרגיש תחושה של פספוס", אמר חלוץ הנבחרת מונס דאבור, בהתייחסו לשני ההפסדים השבוע, "גם מול גרמניה וגם בחמישי נגד הולנד שיחקנו ממש טוב, עבדנו קשה ועמדנו טוב על המגרש. אני חושב שהגיע לנו יותר מאשר להפסיד פעמיים. קיבלנו שני פנדלים במשחקים האלה ונצטרך להיות יותר מרוכזים. ברמות האלה דקה אחת של חוסר ריכוז ונקבל בראש, אבל אנחנו בהחלט יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהצגנו. עם קצת יותר ריכוז הכול יהיה בסדר".

דאבור התייחס לדבריו של המאמן לוזון, שדיבר על חוסר ניצול מצבים: "האשמה היא גם על שחקני ההתקפה, כי לא הצלחנו לתרגם את ההזדמנויות לשערים. לי אישית הייתה הזדמנות ממש טובה להבקיע ואני לא יודע אם זה חוסר ריכוז או חוסר מזל, אני מקווה שבפעם הבאה זה ייכנס. הכי חשוב זה מה נעשה ביורו".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל הצעירה מול מתיאס אוסטרצולק שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. קובי אליהו
החמצה גדולה. דאבור/קובי אליהו

החלוץ ניסה להעריך את סיכויי הנבחרת ביורו, לאור התוצאות מול הולנד וגרמניה, שהוגרלו אל הבית השני והקשה יותר, יחד עם ספרד ורוסיה: "לא יודע איך להגדיר את הסיכויים, אבל ברור שאנחנו אחת הנבחרות הטובות פחות ביורו הזה. כל הנבחרות ברמה מאוד גבוהה, שיחקנו מול שחקנים שמשחקים ברמות הכי גבוהות באירופה ואני חושב שאם נמשיך לעמוד ככה במגרש, נעבוד קשה, נשתפר ונעשה את הדברים לפי הדרך בה גיא מכין אותנו, אנחנו יכולים להפתיע. בטוח לא נבוא להיות תפאורה ביורו הזה".

דאבור, שחקנה של מכבי תל אביב, שיתף אמש פעולה עם אייל גולסה וטאלב טואטחה ממכבי חיפה ואף בישל לגולסה את השער של ישראל, אך בשבת הם יעמדו זה מול זה במשחק העונה בליגת העל: "קודם כל, אני חייב להגיד שאני ממש שמח לשתף פעולה גם עם גולסה וגם עם טאלב, אני חושב שהם שחקנים מצוינים. בקשר לליגה, הם עכשיו כבר לא איתי, הם נגדי ואני מקווה לנצח אותם".

במהלך המשחק טואטחה נפגע שוב בקרסול, באזור בו ספג את הפציעה שהשביתה אותו בשבוע החולף, אך לפי האבחון שקיבל מאנשי הצוות הרפואי בנבחרת, הוא צפוי להיות כשיר לשבת. "הדוקטור אמר לי שהכול בסדר ואני מקווה לחזור מהר לאימונים", אמר טואטחה בסיום, "אנחנו יוצאים מהמשחק עם תחושה של פספוס, היה משחק ברמה גבוהה. נבחרת גרמניה זו קבוצה אירופאית לכל דבר, עם שחקנים ברמות הכי גבוהות שיש. אנחנו יכולים להיות קצת מרוצים, אבל מצד שני גם להיות מאוכזבים".

המגן החיפאי נשאל האם לנבחרת שלנו יהיה מה להציע ביורו: "אנחנו נבחרת שהולכת ומשתפרת ממשחק למשחק ובשביל זה יש משחקי אימון. אני חושב שעד היורו נהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully