וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "בישראל לא נותנים לי כבוד"

30.5.2012 / 20:02

קפטן נבחרת ישראל רתח במסע"ת לקראת גרמניה: "בגיל 32 אני נחשב כמו בן 42". גוטמן: "המילה פחד לא בלקסיקון שלנו"

נבחרת ישראל עורכת הערב (רביעי) את ההכנות האחרונות לקראת משחק הידידות מול גרמניה מחר (רד בול ארנה, 21:30, ספורט5, ספורט5 HD), שיהווה הכנה לפני אחרונה לפתיחת קמפיין מוקדמות גביע העולם בחודש ספטמבר. הערב קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים בליפצייג, בה נכחו המאמן אלי גוטמן והקפטן יוסי בניון. ממחנה הנבחרת נעדר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, שיצפה במשחק בין נבחרות אזרבייג'אן לאנדורה. המשחק ייערך בפרנקפורט ולאחריו אבוקסיס יעשה את דרכו למלון הנבחרת.

"המילה 'פחד' לא רשומה בלקסיקון שלנו", הבהיר גוטמן בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אנחנו מודעים לגודל המעמד של המשחק מול גרמניה, נצטרך לשחק באחריות רבה". גוטמן הוסיף: "אנחנו מודעים גם לעובדה שביום ראשון אנחנו נהיה בחופש ונבחרת גרמניה תצא ליורו, לכן כל שחקן יצטרך לרוץ פעמיים במשחק בשביל התפקיד שלו ושל החבר שלו. אנחנו נמצאים במצב שבכדורגל שלנו השחקנים הטובים ביותר נמצאים איתנו פה בלייפציג. אנחנו מכוונים ל-7 בספטמבר למשחק מול אזרבייג'אן בחוץ".

קפטן הנבחרת יוסי בניון פרגן ליריבה: "אנחנו יודעים שגרמניה היא אחת הנבחרות החזקות בעולם, ולדעתי מהבית שלה תצא הזוכה ביורו. אני מאחל להם הצלחה אחרי המשחק מחר. אנחנו לא מפחדים ולא חושבים כמה נקבל. אנחנו באים לעשות את המקסימום". על עצמו באופן אישי, אמר הקפטן: "בישראל לא תמיד נותנים כבוד וזה חבל. שחקן בגיל 32 נחשב כמו בן 42 אצלנו, ועם זה אנחנו הוותיקים מתמודדים".

כשהתבקש גוטמן לחוות את דעתו על דבריו של בניון, הוא הביע תמיכה: "התקשורת צריכה לכבד קצת יותר את יוסי בניון. הוא שחקן שששיחק ומשחק ברמות הגבוהות ביותר באנגליה ונסעתי עד לשם כדי להביא אותו לנבחרת. מבחינתי, לא היה ספק שהוא הקפטן".

עוד לפני מסיבת העיתונאים, קיים גוטמן אסיפה לקראת המשחק. המאמן התמקד ביריבה ושוב הזהיר את השחקנים ממצבים נייחים. גוטמן רוצה שהשחקנים יימנעו מהכשלות מיותרות בשליש הקרוב לשער וממשיך להדגיש את החשיבות של עמידה נכונה "לפי כללי קווי הארבעה", כהגדרתו.

לפי ההרכב שתורגל לאורך כל השבוע נראה כי צפויים שני שינויים: רמי גרשון יפתח בעמדת המגן השמאלי במקום שמואל שיימן ואילו אביחי ידין יצטרף לקישור האחורי במקום עומר דמארי, במערך שכולל חלוץ אחד בלבד (איתי שכטר). מאור מליקסון ויוסי בניון ישחקו בצדדים. מחר צפויה הנבחרת לערוך אימון בוקר קל ולאחר מכן השחקנים השחקנים ינוחו לקראת המשחק. האצטדיון, אגב, צפוי להיות מלא מחר. 45 אלף צופים אמורים לראות את גרמניה במבחן האחרון שלה לקראת היורו, שייפתח ב-8 ביוני.

מנגד, לגרמניה יהיה זה משחק ההכנה האחרון, לאחר שהנבחרת של יואכים לב הפסידה את שני משחקי ההכנה הקודמים שלה - לצרפת ולשוויץ, כשמול השוויצרים ספגו חמישיה כואבת למדי. מי שלא יעמוד מחר לרשותו של לב הוא קשר באיירן מינכן, בסטיאן שוויינשטייגר, שסובל מפציעה ולא יהיה בסגל. הגרמנים שובצו לבית ב' של היורו, הבית שמכונה "בית המוות", ויפגשו את הולנד, פורטוגל ודנמרק.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש; יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, רמי גרשון; ביבראס נאתכו, אביחי ידין, ערן זהבי, מאור מליקסון, יוסי בניון; איתי שכטר.

הרכב משוער, נבחרת גרמניה: מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, פר מרטסאקר, הולגר באדשטובר, פיליפ לאהם, סמי חדירה, טוני קרוס, לוקאס פודולסקי, תומאס מולר, מסוט אוזיל, מריו גומז.

בנבחרת חוששים: "גרמניה לא תרצה להפסיד פעם שניה"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully