וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "שכר המאמן הבא יהיה נמוך בעשרות אחוזים"

7.10.2011 / 9:57

חברי הנהלה בהתאחדות: "מי שיתווכח על כסף, שיישאר בבית". בנבחרת עברו לתרץ: "לא ניצחנו את הרצליה בגלל המחליפים"

התוצאה המבישה שהשיגה אמש נבחרת ישראל במשחק האימון מול מכבי הרצליה (2:2) כהכנה לקראת משחקה האחרון בקמפיין יורו 2012, הצליחה כנראה לעורר חלק משחקני הנבחרת, שאמרו אתמול כי מדובר באחת התצוגות המבישות של הנבחרת בשנים האחרונות.

"אנשים יכולים לדבר על כך שמדובר במשחק אימון, אבל אין תירוצים", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. "עם שבעה לגיונרים בהרכב סיימנו בתיקו נגד קבוצה מהליגה הלאומית. זה לא מוסיף הרבה לביטחון העצמי לפני מלטה".

גורם בנבחרת הסביר אמש: "במחצית השניה לואיס פרננדז שילב את המחליפים ובגלל זה לא ניצחנו". שחקן אחר אמר: "נכון ששיחקנו בהילוך שני, אבל גם בהילוך ראשון צריך לנצח משחק כזה. לא נורא, צריך לזכור שמדובר במשחק אימון. אנחנו עדיין פייבוריטים במלטה".

הנבחרת תצא ביום ראשון בבוקר למלטה, למשחק שינעל את הקמפיין המאכזב. השחקנים נדרשו להגיע לפנות בוקר לשדה התעופה בכוחות עצמם.

אוי, לואיס. 2:2 מביך עם מכבי הרצליה

חבר בהתאחדות: "מאמן נבחרת צריך לייצג את העם ולא לחשוב על כסף"

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חברי הנהלה בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לדרוש ששכר המאמן הבא יופחת בעשרות אחוזים.

לאחר המשחק אתמול דאג אחד מהם להדגיש: "מאמן נבחרת צריך לייצג את העם והמדינה בכבוד, ולא לחשוב על כסף. מי שלא ירצה לאמן את הנבחרת תמורת כמה מיליוני שקלים לקמפיין, יכול להישאר בבית".

בהתאחדות יחלו בקרוב לעסוק במינוי המאמן הבא. אבי לוזון ימנה את המאמן באופן רשמי בעוד מספר חודשים, אבל עד אז כבר תתקבל החלטה לגביו וייערכו התייעצויות בקרוב בכירי ההתאחדות.

המועמד המוביל של לוזון נשאר אלי גוטמן, אם כי היו"ר דאג להבהיר לסובביו בימים האחרונים שלא מדובר בהחלטה סופית. לאחרונה מקיים לוזון התייעצויות עם אנשי כדורגל המקורבים אליו בכדי לשמוע את דעתם בנושא.



ביברס נאתכו: "רוצים לסיים את הקמפיין בצורה חיובית"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully