וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "ברקוביץ', זוהר, כולנו נכשלנו, גם אני"

4.9.2011 / 10:14

הקשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו והוסיף: "כל עוד יקראו לי לנבחרת, אתן הכל". כיאל לחבריו: "הייתם צריכים לגבות אותי”

שחקנים בנבחרת ישראל מספרים שיוסי בניון כעס מאוד על מספר שחקנים שבחרו לזלזל בנבחרת היוונית, ובמהלך הטיסה אתמול של הנבחרת לזאגרב (שבת) נרשמה שיחה ארוכה בינו לבין טל בן חיים לגבי המשחק, ובעיקר לגבי דבריו של הבלם לפניו.

בניון צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו: "כל עוד יקראו לי לנבחרת אבוא ואתן את כולי. איכזבנו בעיקר את עצמנו. ברקוביץ, זוהר, כולנו נכשלנו. גם אני. כל השאר - הביקורות הרעות, הלכלוכים, ההדלפות, העובדה שאין כאן תרבות כדורגל - הם התפל שבישראל הוא העיקר. אני מסרב להיות חלק מזה, כי אני אוהב את משחק הכדורגל ואת הנבחרת. הלוואי שנצליח יותר בעתיד - גם אם לא - אני מבטיח שננסה כמה שנוכל. הלוואי שנצליח יותר בעתיד - גם אם לא - אני מבטיח שננסה כמה שנוכל. תאמינו לי שאני אוהד נבחרת ישראל, כמו כל אחד ואחד מכם".

עוד לגבי בניון, בקרב השחקנים לא נשמעה ביקורת על שחקנה של ארסנל. בנבחרת אמרו: "הוא עבר פציעה ושיחק 90 דקות. גם בדיעבד, פרננדז סבור שההחלטה לתת לו לשחק משחק שלם הייתה נכונה". אגב, שחקני הנבחרת קיבלו דמי כיס של אלף יורו במהלך הטיסה, כפי שסוכם מראש בתחילת הקמפיין. טוטו תמוז ומאור מליקסון לא הצטרפו לטיסה, עליה עלה ברגע האחרון שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש.

"לא הייתי שם לבד. הייתם צריכים לגבות אותי", אמר אתמול בירם כיאל לחבריו בנבחרת במהלך הטיסה לזאגרב לקראת משחק הנבחרת מול קרואטיה. קשרה של סלטיק ספג את עיקר האשמה בשער שספגה הנבחרת מול יוון. בנבחרת דיווחו הבוקר על טיסה קשה, במהלכה אירעו מספר מקרים חריגים. עוזר המאמן טל בנין שוחח ארוכות עם כיאל וניסה להרגיע אותו לאור הביקורת שספג מהתקשורת, ושחקנים סיפרו כי כיאל כעס מאוד.

"התחושות קשות מאוד, הייתה תחושה חזקה מאוד שננצח", תיאר שחקן בנבחרת את מצב הרוח של השחקנים. "לכולם ברור שהסיבה העיקרית להפסד הייתה שלא היה מי שייקח אחריות. אם לא הצלחנו ללמוד איך עומדת ההגנה שלהם כנראה שלא הגענו מוכנים מספיק למשחק. זה ביזיון של כולנו, לא רק של פרננדז. לכולם כאן ברור שהחלום האירופי התנפץ". אלמוג כהן וביברס נאתכו המוצהבים לא יהיו בסגל למשחק ופרננדז צפוי לפתוח עם ערן זהבי לצד כיאל. קשר מכבי חיפה תמיר כהן נלקח בחשבון.

עוד בנושא הנבחרת: חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל שוקלים לעלות לסדר היום הצעה לפיה יש להגביל את שכרו של מאמן הנבחרת הבא. אחד מהם אמר: "שני הקמפיינים האחרונים הוכיחו שההישגים לא קשורים לתגמול. המאמן הבא לא ירוויח 40 אלף יורו בחודש". בהתאחדות מתכוונים לדון בנושא המאמן הבא לאחר המשחק בקרואטיה, אם כי לא באופן רשמי. לוזון צפוי לקיים שיחות בעניין עם ממלא מקומו, שטרן חלובה. בכל הנוגע להודעה הרשמית, בהתאחדות החליטו כי היא תתקבל ב-12 לאוקטובר, למחרת המשחק האחרון מול מלטה בו מסתיים חוזהו של המאמן.

אלמוג כהן: "אנחנו לוזרים וכולם יודעים את זה"
יוסי בניון: "קמפיין אחרי קמפיין וכלום לא משתנה"
שלום תקוה מנתח את הפסד הנבחרת ליוון
נבחרת ישראל: הציונים
צפו באלבום הייאוש של לואיס פרננדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully