וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "כולם חושבים שמדובר בניצחון קל"

29.8.2011 / 18:33

נבחרת ישראל פתחה את אימוניה לקראת המשחק מול יוון, וחלוץ קייזרסלאוטרן מזהיר מפני היריבה: "יוון חזקה, זה המאני טיים"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יותם בן דוד

נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) את האימונים לקראת המשחק ביום שישי באצטדיון בלומפילד נגד נבחרת יוון. עד כה נחתו בישראל רוב הליגיונרים, ובהם יוסי בניון, טל בן חיים, ליאור רפאלוב, איתי שכטר, אלמוג כהן (נחת הלילה) ורמי גרשון. יובל שפונגין שמשחק הערב במדי אומוניה ניקוסיה נגד אלקי, יגיע רק מחר. הנבחרת תקיים אימונים בכל יום עד המשחק. ברביעי (אימון סגור) ובחמישי יערוך פרננדז את האימונים ב-16:00, בשעת המשחק שעת המשחק למחרת.

שני השחקנים שהתרגשו הכי הרבה מתחילת האימונים הם ככל הנראה טוטו תמוז ודור מלול, שזומנו אחרונים לסגל. תמוז קיבל את הקריאה בעקבות פציעותיהם של חלק מחלוצי הנבחרת: אליניב ברדה סובל מקרע חלק בשריר הארבע ראשי של רגל שמאל, ואילו בן שהר פצוע בקרסול. המגן הימני מלול צורף בעקבות השער אותו כבש במהלך משחק קבוצתו, בירסחוט, נגד סטנדרד ליאז' ביום ראשון.

"קשה להגיד מי הפייבוריטית"

שחקן קייזרסלאוטרן איתי שכטר אמר בפתיחת האימון: "עכשיו זה המאני טיים. כולם פה חושבים שזה ניצחון קל, אבל יוון היא נבחרת חזקה עם שחקנים בכל הליגות הגדולות באירופה. אנחנו צריכים לתת את הכל, לא להתעסק בדיבורים ולנצח על המגרש".

שכטר הוסיף: "אני מפה רוצה להעביר מסר לקהל שהוא יהיה מאוד חשוב במשחק הזה, אנחנו צריכים אותו מהדקה הראשונה עד לדקה ה-90. יוון היא לא ספרד או איטליה, אבל היא כבר ניצחה אותנו כבר בקמפיין הזה והקודם. נעשה הכל כדי לנצח הפעם".

על הכושר בו הוא נמצא אמר שכטר: "אנחנו אחרי ארבעה מחזורים בגרמניה, אמנם לא ניצחנו, אבל אני בכושר טוב. במשחק האחרון שיחקנו נגד באיירן מינכן, שהיא אחת הקבוצות הטובות באירופה וברמה אחרת מקייזרסלאוטרן, והפסדנו 3:0".

ליגיונר נוסף, שחקן ויסלה קרקוב מאור מליקסון, דיבר גם הוא: "אני מרגיש טוב, מקווה להוכיח את עצמי באימונים. אנחנו מאוד רוצים לנצח ונעשה את הכל. יוון מעלינו בטבלה, אבל המשחק אצלנו בבית אז קשה להגיד מי הפייבוריטית. לשחק בנבחרת פולין? דיברתי עם המאמן שלהם, אבל זה נגמר. אני כאן, כבר מזמן החלטתי".

מה צריך להיות ההרכב למשחק ביום שישי?

אלמוג כהן יודע היטב מי זאת נבחרת יוון
ליאור רפאלוב בטוח שיש לישראל מקום ביורו
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully