וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "אם נהיה טובים, הכל תלוי בנו"

27.5.2011 / 14:40

חלוץ הנבחרת התייחס למשחק מול לטביה לפני היציאה למחנה אימון באוסטריה. יואב זיו: "רק אם ננצח, נוכל להסתכל קדימה"

שמונה ימים לפני משחק החוץ מול לטביה במסגרת מוקדמות יורו 2012, יצאה היום (שישי) נבחרת ישראל לאוסטריה, שם תערוך מחנה אימון לקראת המשחק השביעי בקמפיין. ישראל נמצאת כרגע במקום השלישי בבית עם 10 נקודות ומפגרת אחרי קרואטיה (10 נק') ויוון (11), להן יש גם משחק חסר. הנבחרת תחל להתאמן מחר, כשביום חמישי הבא היא תמריא ללטביה לקראת המשחק במוצאי שבת.

קשר נירנברג אלמוג כהן, חלוץ מכבי חיפה תומר חמד ומגן מכבי תל אביב יואב זיו שוחחו עם התקשורת. "אני מעדיף לשחק בנבחרת מאשר להיות בחופש", הצהיר כהן לפני ההמראה. "בשבוע הקרוב נשמור על כושר ואחר כך ננסה לנצח בלטביה. הייתה לי עונה טובה והדובדבן שבקצפת עשוי להיות ניצחון על לטביה. זאת נבחרת חזקה וחסונה. אני מקווה שהמשחק יפתח בצורה טובה. חשוב שנראה את היכולת האמיתית שלנו".

חמד הוסיף: "כרגע אני לא מתרכז בעונה הבאה, אלא בנבחרת. אני מקווה להוכיח את עצמי. יש לנו מאמן טוב והוא יודע איך להכין אותנו למשחק. מה תהיה התוצאה? צריך לכבד כל נבחרת והכל יכול לקרות. אבל אם נהיה טובים, הכל תלוי בנו. אחת המטרות שלי העונה הייתה להגיע לסגל הנבחרת אחרי עונה טובה וזאת הגשמת חלום. אני צריך להצדיק את הזימון שלי". יואב זיו אמר: "נצטרך לקחת שלוש נקודות כדי להסתכל קדימה. נקווה שנעמוד במשימה. אנחנו נבחרת איכותית יותר, אבל הפער לא עצום. ליוסי בניון הייתה חשיבות בפן המנטלי עד עכשיו, אבל במשחק הקרוב הוא יעזור לנו גם בפן המקצועי. אסור שנחזור בלי ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully