וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז במסר להתאחדות: "העברתי מקדמה לקטארים"

28.2.2011 / 10:23

בסביבתו של המאמן מאשרים, וטוענים כי הכסף יעבור עד יום חמישי: "יוכח שידיו נקיות". בהתאחדות לא ממהרים להגיב

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, עדכן אמש (ראשון) את אנשי ההתאחדות לכדורגל כי הוא העביר בימים האחרונים מקדמה לקבוצה הקטארית אל ראיין, ובכך קרובה פרשת החוב להסתיים עוד השבוע. אתמול נכח פרננדז במשחק העונה יחד עם עוזרו טל בנין, שככל הנראה גם הוא עודכן בפרטים, ונראה מחויך. המאמן עדכן גם את מקורביו כי מדובר בעשרות אלפי יורו שאותם העביר כמקדמה, לקראת יתרת הסכום אותו הוא מתכוון להעביר ביום חמישי. אם כך יהיה, משמעות הדברים היא שפרננדז ימשיך לאמן את נבחרת ישראל במשחקיה בחודש מרץ. מקורב למאמן סיפר הבוקר: "לואיס יעביר את כל הכסף עד יום חמישי. בכך הוא יוכיח שהפרשה כבר מאחוריו וידיו נקיות".

כזכור, ביום ראשון שעבר נפגש פרננדז עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, והסביר את עמדתו בנושא ההודעה שקיבלה ההתאחדות מפיפ"א, לפיה על המאמן לחדול באופן מיידי מכל פעילות הקשורה לכדורגל בגין אי תשלום חוב כספי לקבוצה אותה אימן בעבר בקטאר. מאמן הנבחרת טען בשיחה שהוא לא צריך לשלם את הכסף, היות והוא לא קיבל מהקבוצה את הכסף שמגיע לו, אבל קיבל ארכה עד ה-4 במרץ בכדי לדאוג לביטול השעייתו.

כזכור, קודם לכן סירב פרננדז לבקשת פיפ"א להעביר את הכסף לידיה עד שיסתיים ההליך המשפטי בעניין, כחלק מהליך הפשרה שהציעה. בהמשך המאמן התחרט, אבל פיפ"א סירבה לקבל את הכסף והמאמן יצר קשר עם הקבוצה הקטארית באמצעות פרקליטיו. בהתאחדות אמרו הבוקר: "נחכה עד יום חמישי ואז נגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully