וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הפסידה לסרביה 1:0 במשחק אימון

וואלה! ספורט

9.2.2011 / 17:47

שחקניו של גיא לוזון ערכו ניסוי כלים ראשון לקראת יורו 2013 ולמרות ששלטו יותר והגיעו למצבים, ספגו שער בדקה ה-67

ספורט 5

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת טורניר יורו 2013 בישראל, והפסידה לסרביה 1:0 במשחק ידידות שהתקיים בבלומפילד.

400 הצופים שהטריחו עצמם לאיצטדיון ארבע שעות לפני שריקת הפתיחה של משחק הנבחרת הבוגרת, יזכרו ככל הנראה מהלך אחד מבריק של הליגיונר גיא אסולין, שגם הוא לא הסתיים בשער. היתה שם גם הזדמנות מסוכנת אחת של הסרבים שנוצלה וסידרה להם ניצחון 0:1 בזכות שער של סטפן שצ'פוביץ' (שמשחק עם רמי גרשון בקורטרייק הבלגית) בדקה ה-67. ישראל שלטה יותר והגיעה ללא מעט מצבים, אבל אין ספק שמניסוי הכלים הראשון שלו עם הנבחרת הצעירה הנוכחית, המאמן גיא לוזון יצטרך לשבור את הראש בעיקר בכל מה שקשור למשחק ההתקפה. לזכות הנבחרת יאמר כי הסגל היה חסר ושחקנים משמעותיים כמו גדיר, גולסה, סלליך וכליבאת בלטו במיוחד בהיעדרם. ובכל זאת, נבחרת שנבנית לאירוע השיא של הכדורגל הישראלי על אדמת הארץ, צריכה להראות יותר טוב גם כשמדובר בסגל מצומצם.

החדשות האופטימיות - זה בכל זאת היה משחק נגד סרביה החזקה עם נציגים צעירים מהליגה האיטלקית, הבונדסליגה ועוד כמה מקומות מכובדים ביבשת. חוץ מזה, טורניר יורו 2013 יתקיים בישראל בעוד שנתיים וחצי, כך שבהחלט יש מספיק זמן לעבוד - אם רק יעשו זאת כמו שצריך.

מהלך המשחק

דקה 4 - מרואן קבהא רשם נסיון בעיטה ראשון של הנבחרת הישראלית לכיוון השער הסרבי, אבל ניסה את מזלו מ-30 מטרים והכדור לא התקרב למסגרת.

דקה 11 - כדור חופשי לסרבים מ-25 מטרים שמאלית לשער של קליימן, ננאד קרסטיצ'יץ' סובב החוצה.

דקה 15 - הנבחרת הישראלית לא הצליחה לייצר התקפה מסודרת שתגיע לרחבה הסרבית ואלי דסה ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, גם הפעם זה היה רחוק מהמסגרת של השוער הסרבי.

דקה 20 - כדור קרן מצד שמאל לישראל מצא בסופו של דבר את אלי דסה, שקלט אותו מחוץ לרחבה בצד ימין והרים לכיוונו של עידו לוי, שבעט מחמישה מטרים מעל לשער.

דקה 32 - קבהא שוב ניסה להפתיע את השוער הסרבי בבעיטה מרחוק, הפעם הכדור היה בכיוון אבל עלה מעל למשקוף.

דקה 35 - התקפה מתפרצת נהדרת לישראל בכיכובו של גיא אסולין, שפרץ לבדו ממרכז המגרש והעביר שני שחקני הגנה לפני שמסר שמאלה לכיוונו של ג'ורג' אמסיס, שהחמיץ מקרוב.

דקה 51 - הזדמנות מסוכנת לישראל. עידו לוי עלה להגבהה בתוך הרחבה והוריד עם הראש היישר לרגלו של רז כהן, שבנגיעה הראשונה שלו בעט מהאוויר לידיים של אלכסיץ'.

דקה 64 - כמעט שער עצמי לנבחרת ישראל כשעידו לוי התכוון להרחיק ונגח אחורה לשער של קליימן, הכדור יצא בסופו של דבר לקרן.

דקה 67 - שער! ההגנה הישראלית נרדמה ואיפשרה לסטפן שצ'פוביץ' להתמקם בחופשיות בצדה הימני של הרחבה וליהנות מהרמה מדוייקת מהצד השני, כדי להמשיך בבעיטה לכיוון השער. 0:1 לסרביה.

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: בוריס קליימן, אלי דסה, עידו לוי, סארי פלאח, עמרי בן הרוש, ישראל זגורי (לירון דיאמנט, 80), מרואן קבהא (מאור חלבי, 75), עדי אלישע (תום מונד, 71), ג'ורג' אמסיס (אופיר דודזאדה, 61), גיא אסולין (נס זמיר, 64), דרור דגו (רז כהן, 46).

הרכב נבחרת סרביה הצעירה: ברנימיר אלכסיץ', אלכסנדר מיליקוביץ' (מרקו פטקוביץ', 69), וויאדין סאביץ', נמניה גודלי, מילאן רודיץ' (אורוש ויטאס, 88), ניקולה קרצ'מרביץ' (ווק מיטושביץ', 61), ננאד קרסטיצ'יץ', סשה מרקוביץ' (סלובודאן מדוייביץ', 46), פיליפ ג'וריצ'יץ', דניאל אלכסיץ' (פיליפ קנזביץ', 85), סטפן שצ'פוביץ' (נמניה קוריץ', 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully