וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "מקווים שיוסי יחזור כשעוד יהיה לאן לשאוף"

24.9.2010 / 12:01

עוזר מאמן נבחרת ישראל על הפציעה של הקפטן: "הוא מנהיג ללא עוררין, התקופה שלו בעבר הוכיחה באיזה שחקן מדובר"

בנבחרת ישראל מתחילים להתרגל לכך שיוסי בניון לא ישחק נגד קרואטיה וכנראה שגם לא נגד יוון, אחרי שנפצע במהלך משחק גביע הליגה של צ'לסי נגד ניוקאסל באמצע השבוע. כזכור, אתמול (חמישי) קיבל קפטן הנבחרת את תוצאות הבדיקות ומהן למד שהוא ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים בעקבות קרע בשריר התאומים. בניון צפוי לעבור טיפולים אינטנסיביים וכחלק מהתהליך ההחלמה לצאת לסרביה למטפלת שסייעה לו בעבר, אך בנבחרת כאמור מתרגלים לאפשרות שהוא לא ישחק.

בניון מקבל טיפול מדי יום מהצוות הרפואי של צ'לסי ובימים הקרובים יחליט הצוות הרפואי על המשך הטיפול בו. אחת האפשרויות היא שהצוות הרפואי יאפשר לשחקן לצאת בסופו של דבר לסרביה. סוכנו רונן קצב אמר הבוקר: "האופציה הזאת עזרה לו ולשכטר בעבר. בעבר, תוך ארבעה ימים הוא יצא מפציעה של חודש. בינתיים הוא ממשיך בטיפולים".

עוזר המאמן, טל בנין, אמר היום: "יוסי הוא אבידה גדולה לנבחרת גם כאדם וגם כדמות מובילה. הוא מנהיג ללא עוררין. התקופה שלו בקמפיינים האחרונים הוכיחה שמדובר באחד השחקנים החזקים שלנו. אנחנו מקווים שייצא מזה כמה שיותר מהם ויחזור במצב שלנבחרת יש עוד לאן לשאוף".


"יוסי שחקן חשוב מאוד לנבחרת, אני מאחל לו החלמה מהירה ומאוד מקווה שהוא יוכל להיות איתנו. חשוב לנבחרת שיחזור כמה שיותר מהר. אסור להקדים את המאוחר", אמר אליניב ברדה ששמע על הפציעה. כפי שפורסם השבוע, ברדה אמור לחזור לסגל הנבחרת יחד עם ביברס נאתכו. בירם כיאל הוסיף: "יוסי שחקן חשוב לנבחרת ואנחנו מקווים שיהיה בריא עד המשחק".

גורם בנבחרת הוסיף כבר אתמול: "ברור שבלי בניון המשימה תהיה הרבה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים להיות אופטימיים כי למיטב הבנתנו יש עוד סיכוי שהוא יהיה כשיר לצמד המשחקים. בכל מקרה, במידה וייעדר, ברור שמדובר באבידה גדולה. זה אחד השחקנים הכי משמעותיים בנבחרת אם לא המשמעותי שבהם".

כזכור, נבחרת ישראל פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2012 עם ניצחון 1:3 על מלטה, כשבניון כובש שלושער. לאחר מכן נפרדה מגאורגיה ב-0:0 בטיביליסי וכעת יש לה ארבע נקודות. לואיס פרננדז ושחקניו יארחו את קרואטיה באצטדיון רמת גן ב-9 באוקטובר ושלושה ימים לאחר מכן יתארחו אצל יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully