וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן בסגל של אוחנה לרומניה

25.2.2010 / 18:06

מאמן הנבחרת הזמני כלל בין 20 המוזמנים לסגל גם את שכטר, ורמוט, נאתכו וגם עומר גולן. ארבייטמן: "גאה לייצג את המדינה"

אלי אוחנה פירסם הערב (חמישי) את שמות 20 השחקנים שהחליט לזמן לסגל נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול רומניה ביום רביעי. אוחנה נועד בשבוע שעבר עם מנהלי הנבחרת ועם המאמן היוצא, דרור קשטן, וקיבל פרטים על איך צריכה הנבחרת להתנהל לקראת המשחק. המאמן הזמני החזיר כמה שמות חדשים לסגל הנבחרת אחרי שנעדרו ממנו בתקופת דרור קשטן, ביניהם מלך שערי ליגת העל, שלומי ארבייטמן, אליו יצטרפו חבריו למכבי חיפה ניר דוידוביץ', דקל קינן, אייל משומר ובירם כיאל. גם להפועל תל אביב יש נציגות נכבדה עם איתי שכטר, ביבראס נאתכו, דדי בן דיין, אביחי ידין וגילי ורמוט.

חלק מהשמות שנעדרים מהרשימה הם אלו של ברק יצחקי, סלים טועמה, בן סהר וגל אלברמן, שנחשבו בקמפיין האחרון לברגים חשובים בנבחרת. ככל הנראה לא זומן ברק יצחקי בגלל הכבוד הגדול שרוחש אוחנה לשלומי ארבייטמן, שאף נמצא בכושר מצויין, ועשוי לפתוח בהרכב. אוחנה כבר התבטא בעבר בנוגע לחלוץ, ואמר שהוא אחד החלוצים הטובים בארץ, כולל בתקופה בה אימן אוחנה את השחקן בבית"ר ירושלים.

שלומי ארבייטמן עצמו אמר הערב לוואלה! ספורט: "אני שמח לחזור לסגל הנבחרת. כבוד הוא לי להשתייך לסגל ולייצג את המדינה". על המפגש של מספר שחקני מכבי חיפה עם חלוץ קבוצתם, ולדימיר דבלאשווילי במדי נבחרת גיאורגיה, אמר החלוץ הישראלי: "אין ספק שזה יהיה מפגש מעניין".

באשר לבן סהר וסלים טועמה, הרי שאוחנה העדיף לתת לשחקנים שמקבלים דקות בקבוצה שלהם, ושני הליגיונרים סובלים בחודשים האחרונים מספסול יציב. מי שדווקא כן מציגים יכולת טובה בקבוצות שלהם בחו"ל הם רוברטו קולאוטי, שכבש השבוע, כמו גם אליניב ברדה, שרשם צמד במדי קבוצתו. גם ברדה וגם קולאוטי, כמו שאר הליגיונרים שהוזמנו יקבלו אישור מיוחד מהמאמן להגיע ישירות לרומניה, ולא להצטרף לחבריהם בנבחרת בארץ. יניב קטן לא זומן בגלל פציעה בשרירי הבטן, ובמכבי חיפה רוצים לאפשר לו לנוח כדי להתגבר על הפציעה. גם גל אלברמן לא נכלל בסגל, בגלל פציעה.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט, ניר דוידוביץ'. הגנה: קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, אבי סטרול, יואב זיו, דדי בן דיין, אייל משומר.

קישור: בירם כיאל, אביחי ידין, ביברס נאתכו, תמיר כהן, גילי ורמוט, יוסי בניון.

התקפה: אליניב ברדה, איתי שכטר, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully