וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון הוסמך להמליץ על מאמן הנבחרת הבא

24.2.2010 / 17:10

יו"ר ההתאחדות, סגנו וממלא מקומו, יקבלו דוחות משפיגלר וישמשו כממליצים. שיבוץ משחקי מוקדמות היורו: ב-7 במארס

ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (רביעי) ישיבה עמוסה שעסקה במספר נושאים. בישיבה דיווח יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, על כך שב-7 במארס יפגשו ביוון נציגי נבחרות בית ו' של מוקדמות יורו 2012: ישראל, יוון, קרואטיה, לטביה, גאורגיה ומלטה, על מנת לקבוע את סדר המשחקים ביניהן. בניגוד לקמפיניים בעבר, בהם שוחקו המשחקים הבינלאומיים בימי שבת ורביעי, אופ"א הודיעה כי החל מהקמפיין הקרוב ישוחקו משחקי המוקדמות בימים שישי/שבת ושלישי.

עוד בנושא הנבחרת, לחברי המזכירות הועבר דיווח על נסיעותיו של מוטל'ה שפיגלר לחו"ל והפגישות שלו עם מועמדים לאימון הנבחרת. שטרן חלובה נבחר פעם נוספת לממלא מקום וגזבר ההתאחדות ואילו בעלי הפועל תל אביב, מוני הראל, נבחר לסגן יו"ר ההתאחדות. בפגישה הוסמכו לוזון, חלובה והראל לקבל את הדוחות של שפיגלר ולהביאם בפני המזכירות.

כמו כן היום חשפו ראשי ההתאחדות את ההכנסות הצפויות מזכויות שידור משחקי החוץ לשני הקמפיינים הקרובים של הנבחרת, קצת למעלה מ-33 מיליון שקלים. הזוכה במכרז על השידורים הייתה חברת אינפרונט והסכום שהיא תשלם גבוה פי ארבעה מהסכום ששולם על שני הקמפיינים הקדומים.

בתוך כך, היום נבחרה מזכירות ההתאחדות שתכלול את: אבי לוזון, שטרן חלובה, מוני הראל, אריאל שיימן, אביב בושינסקי, איציק קורנפיין, חזי מגן, אלונה ברקת, דודי גיל, צבי וייצנר (בדעה מייעצת) וחסן אבו סלאח (בדעה מייעצת). להרכב הזה נרשמו מספר התנגדויות, אבל נרשם לו רוב והוא עבר.

בנושא נוסף: היום דיווחה ההתאחדות על כך שבתאריכים 24-25 במארס היא תארח קונגרס של פיפ"א שיכלול 400 נציגים מ-53 מדינות ויכלול ביקורים של נשיא פיפ"א, ספ בלאטר ונשיא אופ"א מישל פלאטיני.

* הנבחרת הצעירה של ישראל נפרדה היום ב-2:2 מהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית במשחק הכנה. טוטו תמוז וחן עזריאל כבשו את השערים של הצעירה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully