וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "אני בכושר שיא. השאר תלוי בקשטן"

13.10.2009 / 11:32

חלוץ הנבחרת לקראת שוויץ: "נשחק בשביל עצמנו, אם זה יהרוס לשוויץ, בעיה שלהם". מסתמן: סטרול וורמוט ימשיכו לפתוח

ברני ארדוב

צפו בשחקני נבחרת שוויץ מתאמנים לקראת המשחק

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

"למרות כל מה שאומרים עלינו, אנחנו שחקני נבחרת ומקצוענים. שוויץ נבחרת טובה מאוד. צריך לבוא עם כל הכוח ולנצח אותם. קודם כל בשבילנו. אם נהרוס להם? זאת כבר בעיה שלהם". כך אמר הבוקר (שלישי) החלוץ רוברטו קולאוטי השוהה עם נבחרת ישראל בשוויץ, לקראת המשחק ביום רביעי, שלמעשה ינעל את הקמפיין.

"הקמפיין הזה ברח לנו וחבל", המשיך קולאוטי, "אנחנו יודעים שבכדורגל לא כל הזמן הכל הולך איך שאתה רוצה. יש עוד משחק ולא לחשוב יותר מדי מה היה מול לטביה ובקמפיין בכלל. זה משחק קריטי עבור נבחרת אחת אבל אנחנו הולכים להוציא תוצאה טובה".

על הסיבות שהובילו להדחה אמר החלוץ: "אני לא רוצה להיכנס לסיבות, אני חושב איך לשחק כדורגל. ברור שההפסד והתיקו מול לטביה מהדהדים לי, אבל עכשיו המילים לא שוות שום דבר. ננסה להאמין שלוקסמבורג תחולל הפתעה ביוון, למרות שקשה לי להאמין".

"דיברתי עם קשטן והיחסים בנינו תקינים", המשיך החלוץ. "לא נכללתי בפעם שעברה בסגל אבל הכל הסתדר ועכשיו נראה אם אני פותח. שיחקתי בגרמניה ארבעה משחקים, כבשתי שני שערים ובישול אחד. אפשר לומר שאני בוכשר שיא. אם אפתח? עכשיו הכל תלוי במאמן. אעשה הכל בשביל הנבחרת".

אחר הצהריים תיערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחר מכן תקיים הנבחרת אימון מסכם. באימון אתמול לא תורגל הרכב, אבל נראה כי קולאוטי יפתח בחוד לצדו של ברדה ואבי סטרול במרכז ההגנה. גם גילי ורמוט ימשיך לפתוח בקישור כשלא ברור האם בירם כיאל, שלא שיחק במשחק האחרון, יפתח בהרכב על חשבון תמיר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully