וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה ניצחה בקזחסטן 1:2

שער של טוטו תמוז בתוספת הזמן העניק לנבחרת הצעירה 1:2 על קזחסטן באסטנה. ניצחון שני לאיוניר והשחקנים

שער נגיחה של טוטו תמוז אחרי בישול של גיא אסולין בתוספת הזמן, העניק היום (רביעי) ניצחון חוץ חשוב מאוד לנבחרת הצעירה של ישראל 1:2 באסטנה על קזחסטן. אחרי שסיימה ב-1:1 בלבד מול אותה קזחסטן במשחק הפתיחה של הקמפיין, ישראל משפרת עמדות במיוחד לקראת המאבק המסתמן עם שבדיה החזקה על הבכורה בבית. כעת לנבחרת של איוניר שבע נקודות משלושה משחקים.

איוניר ישב היום ביציע באסטנה וראה את עוזרו, אבי אלפסי, עומד על הקווים במקומו. ישראל הגיעה למספר הזדמנויות כשטוטו תמוז מסכן את השער, אבל הצליחה למצוא את הרשת של המארחים רק פעם אחת עד אותה תוספת זמן. איוניר העלה הרכב שכלל חלק קדמי של גיא אסולין, מוחמד גדיר ותמוז, אבל כשראה שהנבחרת מתקשה, לא התבייש לערוך חילופים התקפיים וניצח.

תמוז הגיע למספר מצבים כבר במחצית הראשונה, אך לא מצא את הרשת ובצד השני של המגרש אריאל הרוש היה צריך לבצע כמה עצירות כדי למנוע מהמקומיים לעלות ליתרון. בדקה ה-35 הגיעה ישראל להזדמנות נהדרת לעלות ליתרון לאחר הכשלה ברחבה, אלא שביברס נאתכו החמיץ את הפנדל והתוצאה נותרה בעינה. גיא אסולין עוד ניסה לכבוש שתי דקות לסיום המחצית, אך נבלם לקרן.

עם פתיחת המחצית השנייה ביקש איוניר מאלפסי להכניס את טל בן חיים במקומו של לירוי צעירי ודקות לאחר מכן נכנס גם חן עזריאל במקום מוחמד גדיר. החילופים ההתקפיים נשאו פרי בדקה ה-56, כשביברס נאתכו כיפר על החמצת הפנדל המוקדמת עם ה-0:1, אבל ישראל לא ידעה לשמור על היתרון וכעבור שתי דקות הישווה דאמיר דאוטו. ישראל המשיכה לנסות להכריע את המשחק ואז הגיעה תוספת הזמן והניצחון.

ישראל: אריאל הרוש, עודד אלקיים (עומר דמארי, 82), רמי גרשון, אושרי רואש, אבי ריקן, ביברס נאתכו, רן אבוקרט, לירוי צעירי (טל בן חיים, 46), גיא אסולין, מוחמד גדיר (חן עזריאל, 53), טוטו תמוז.

קזחסטן: ניקיטה קלמיאקוב, דאמיר דאוטו, אלכסיי מאקארוב, טלגאט אדירבקוב, מקסים סמיונוב, רוסלאן קנטאייב (טימור דוסמגאמבטוב, 83), מראט שאחמטוב (זכאר קורובוב, 60), מרלאן מוז'יקוב, אסלאן דרבאייב, פאבל שבאלין, ירזאט קנבאייב (חסן עבדוקרימוב, 87) .

איוניר: "לא היה קל, אבל אנחנו מאושרים"

מאמן הנבחרת הצעירה מוטי איוניר אמר בסיום המשחק לאתר ההתאחדות לכדורגל: "המגרש ששיחקנו בו חיבל לנו במשחק והוציא מאיתנו את רוב היתרונות שלנו, אבל אנחנו מאושרים. המטרה היתה לקחת שלוש נקודות והשגנו אותה".

איוניר הוסיף: "דיברתי עם השחקנים לפני המשחק על ניצול מצבים. במחצית הראשונה החמצנו שלושה שערים בטוחים, ובמחצית השניה ערכתי שלושה חילופים כדי שנצליח למצוא את השער. לשמחתי הצלחנו בכך, ובדקה האחרונה גיא אסולין בישל לטוטו תמוז גול נהדר. קזחסטן נבחרת עקשנית והגנתית שמתרכזת בלהפריע. זה לא היה קל, אבל אנחנו מאושרים".

ב-13.10.09 תקיים הנבחרת משחק ידידות בגרמניה כהכנה לקראת המשחק הבא במוקדמות במונטנגרו (14.11.09).

במשחק השני בבית, שנערך הערב (רביעי) גברה שבדיה על בולגריה 1:2. שבדיה עלתה למקום השני בבית עם שש נקודות משני משחקים, נקודה פחות ומשחק פחות מישראל המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully