וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: עטר סובל מקרע קטן בשריר

31.8.2009 / 18:08

חלוץ בני יהודה נפצע במהלך המשחק נגד אחי נצרת וייבדק ע"י רופאי הנבחרת. קטן: "אמרתי לקשטן את אשר על ליבי"

ברני ארדוב

צילום וידאו: נועם אשל
עריכת וידאו: רן צימט

כשהיא במקום הרביעי בבית כעבור שישה משחקים, תארח ביום שבת נבחרת ישראל את נבחרת לטביה, וארבעה ימים מאוחר יותר תקווה שלא למעוד מול נבחרת לוקסמבורג, במטרה ברורה: להשיג שש נקודות משש אפשרויות, ולשמור על הסיכוי המסוים להעפיל למונדיאל בדרום אפריקה בשנה באה. הערב (שני), ערכה הנבחרת הישראלית מסיבת עיתונאים לקראת שני המפגשים הקריטיים, בה דיברו יניב קטן ודדי בן דיין.

ראשון היה שחקן מכבי חיפה, שדיבר על שובו למדים הלאומיים: "הבוקר היתה לי שיחה עם דרור, אמרתי לו את כל מה שעל ליבי והכל מאחורינו. תמיד כיף לחזור לנבחרת. אני מתרגש לחזור ומקווה לתרום כמה שיותר". לגבי הסיכויים להעפיל למונדיאל, אמר החלוץ: "אנחנו כדורגלנים, ואף פעם לא מתייאשים. אף פעם לא מאוחר מדי, הנבחרת לא התייאשה, ותנסה לעשות את העבודה שלה בכל משחק". קפטן מכבי חיפה אף התייחס לקהל, ואמר: "ברגע שהנבחרת משחקת זה דבר מחייב, העם אוהב את הנבחרת וחשוב לשחקנים שהקהל יגיע וידחוף את הנבחרת".

גם בן דיין דיבר על הקהל: "במשחקים האלה חשוב מאוד שהקהל יגיע, כי אנחנו צריכים שידחפו אותנו. אנחנו מתעסקים בספורט, וכל עוד יש סיכוי קטן ועל מה להילחם ולרוץ, וזה מה שאנחנו מחויבים לעשות כספורטאים ומקצוענים לכל דבר". לקראת המשחקים עצמם, הוסיף מגן הפועל ת"א: "זה לחץ, כי אנחנו יודעים שזה הצ'אנס האחרון. אנחנו אמורים להתמודד עם הלחץ הזה, אין מה לעשות. מן הסתם אנחנו פייבוריטים, אנחנו משחקים בבית שלנו, אבל זה נותן לנו מוטיבציה. תמיד כיף להיות פייבוריטים אבל צריך גם לעמוד מאחורי זה ולעשות את העבודה".

לאימון הערב הגיעו 13 שחקנים, כשאחד מהם היה תמיר כהן, שכזכור לא זומן לסגל אך הגיע לחופשה בארץ וניצל את הזמן לבקר את חבריו. בן דיין, ידין, אוואט אימון ריצה קל מכיוון ששלושתם שיחקו אתמול. שטראובר ודוידוביץ' ערכו אימון עם מאמן השוערים, אלכסנדר אובארוב.

שחקני בית"ר ירושלים ובני יהודה, ששיחקו הערב, יגיעו לאימון הנבחרת מחר, כשאלירן עטר, שנפצע במשחק קבוצתו נגד אחי נצרת ייבדק מחר על ידי הצוות הרופאי של הנבחרת. עטר סובל מכאבים עזים בשריר הירך האחורי ולאחר הבדיקה תיקבע חומרת הפציעה ממנה הוא סובל. החשש הוא כי מדובר בקרע קטן בשריר או במקרה הטוב במתיחה חזקה, שעלולה להשבית את החלוץ מפעילות לכמה ימים. יחד עם זאת, רק מחר בבוקר כאמור יתברר אופי הפציעה.

הליגיונר היחיד שלא נחת עד כה בארץ הוא הקפטן, יוסי בניון, שאמור להצטרף מאוחר יותר הערב. בהרכב הראשון צפוי דרור קשטן לתרגל במרכז ההגנה את אבי סטרול לצד בלם נוסף, ככל הנראה דקל קינן, מכיוון שטל בן חיים לא מורשה לשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully