וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון התאמן, ייבדק שוב מחר

25.3.2009 / 17:10

הקפטן ערך אימון וצפוי לעבור בדיקת MRI נוספת, יצחקי ובן שושן תורגלו בהרכב. אוואט: "מפריע לנו שמדברים כל הזמן על יוסי". זיו: "שואפים לנצח, במיוחד בבית"

ברני ארדוב

צילום וידאו: איציק יצחקי. עריכה: רן צימט

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הגורלי מול נבחרת יוון במוצאי שבת. אחרי בדיקת MRI יסודית שנערכה ליוסי בניון, התגלה כי הקפטן סובל עדיין משטף דם בשריר הירך האחורי.

הקשר ערך הערב (רביעי) אימון עם שאר השחקנים כג'וקר (עבר בין ההרכב הראשון לשני) וצפוי לעבור מחר בדיקה נוספת, בה ייבחן מצבו. בניון נראה מתקשה בתנועה, אך רץ והתאמן עם כדור. הקפטן, כהרגלו, חתם והצטלם עם ילדים שהגיעו לחזות בשחקני הנבחרת בפעולה. כשאחד האוהדים אמר לו "יוסי, הידיים שלך בסדר", ענה בניון "כן, אבל הרגליים לא כל כך".

ב-11 של דרור קשטן בתחילת האימון נכללו דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן ודדי בן דיין בהגנה. את חוליית הקישור הרכיבו תמיר כהן, גל אלברמן, עמית בן שושן וברק יצחקי ובחוד שובצו אליניב ברדה ועומר גולן. כבר בפתיחת האימון, כיאה לכדורגל הישראלי, הפתיעו הממטרות את שחקני הנבחרת והעניקו להם דקות של התרעננות. המאמן קשטן עצר את האימון מספר פעמים, בשל חוסר שביעות רצונו מביצוע ההרמות מנקודת הקרן. את המשחקון באימון, אגב, ניצח ההרכב השני 0:2, כשאיתי שכטר ואייל משומר כבשו את השערים.

לפני כן ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים נוספת, הפעם בהשתתפותם של דודו אוואט, שוערה של מאיורקה הספרדית, ויואב זיו שחקנה של לוקרן. אוואט היה הראשון לדבר: "יש לי אחריות גדולה, כמו לכל חבריי. זה אחד מהמשחקים החשובים שלנו. על כל שחקן שיעלה על המגרש בשבת תוטל אחריות עצומה. כמובן שאסור לי לספוג שערים, אבל אני צריך לבוא מרוכז כמו שאני עושה בכל משחק".

השוער התייחס גם למצבו של חברו הטוב בניון: "עניין יוסי בניון עבר את הגבול. מגיע לו הרבה יותר כבוד ממה שהוא מקבל. יוסי תמיד חשב על איך הוא יכול לשחק ולעזור. זה קצת מפריע לנו שמדברים כל הזמן על הפציעות של יוסי. מפריע שמזלזלים בו. יוסי הוא מקצוען ומפריד בין הדברים. מה שעומד לנגד עיניו זה הרצון להיות חלק מהנבחרת, אחרת הוא לא היה מפסיד את משחקיה האחרונים של ליברפול. יש לו קריירה מפוארת. הוא השחקן הבכיר ביותר שלנו, אבל המטרה של הנבחרת היא יוון ונצטרך לדעת לעשות את העבודה גם בלי יוסי. הוכחנו שאפשר גם בלעדיו".

אוואט נשאל לגבי הזלזול של שחקני נבחרת יוון בישראל וענה: "יש לנו כבוד ליוון. יש להם שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר, כך שאנו מתעסקים פחות במה שהם אומרים, אלא במטרות וברצונות שלנו".

לגבי אותה שאלה התייחס גם המגן יואב זיו: "זה מוסיף קצת למוטיבציה, למרות שבמשחק כזה לא צריך. אבל כשאתה רואה שמזלזלים בך זה פוגע ויש לך רצון להוכיח. אנחנו באים מוכנים ב-100 אחוזים וחדורי מוטיבציה".

"נשאיר את הלב על המגרש"

אוואט התוודה לגבי התחושה האישית שלו: "כשאתה מגיע למשחק כה חשוב אתה אומר לעצמך 'חייבים לעשות את זה הפעם'. אנחנו מרגישים שיש אווירה מיוחדת בנבחרת. הקהל חייב לדעת שהנבחרת תעשה הכול, שכל אחד ישאיר את הלב על המגרש, אנחנו מקווים שזה יספיק".

שוערה של מאיורקה התייחס לכך שמקומו בהרכב בטוח ואמר: "בכל קבוצה שהייתי תמיד עבדתי קשה כדי להיות בהרכב. כל משחק ואימון חובת ההוכחה עליי. אני שמח על האמון שקיבלתי גם כשלא שיחקתי. בעבודה קשה אני יכול להתקדם ולהצליח". אוואט נשאל האם יש לנבחרת סיכוי להעפיל למונדיאל וענה: "אנחנו מאמינים שנעשה את זה. אני לא חושב שיש פייבוריטית. ליוון יש שחקנים ברמה גבוהה, כך שהסיכויים הם 50-50 והכול פתוח".

זיו נשאל האם הוא מרגיש שדרוג במעמדו לאחר שיצא לבלגיה והוא משחק בלוקרן: "כשאתה מגיע לנבחרת אתה מתנתק מהמסגרת של הקבוצה. יש כאן נבחרת מאוד מגובשת, אנחנו נהנים להיות פה ביחד. היציאה שלי לבלגיה הגיעה במטרה שאני אשתפר ואתקדם. עד עכשיו זה הולך לי טוב, אבל זה לא מקנה פריבילגיה מיוחדת בנבחרת.

"אנחנו שואפים לנצח כל משחק", הוסיף זיו, "במיוחד בבית". על ההרצאה שקיבלו היום השחקנים ממח"ט גבעתי, אילן מלכא, אמר זיו: "מאוד התרשמנו ממנו ומן ההרצאה. הוא השליך דברים שקורים בקרב לכדורגל. כל השחקנים התרשמו מכך לטובה, הפנמו את מה שהוא אמר".

בסיומה של מסיבת העיתונאים הודיע דובר ההתאחדות גיל לבנוני, כי יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נבחר כחבר בוועד הפועל של אופ"א, המונה 15 חברים. לוזון נבחר בסיבוב הראשון לקדנציה של ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully