וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "יש כאן שחקנים שעושים מה שבא להם"

19.11.2008 / 18:52

מאמן הנבחרת הצעירה זעם לאחר ההפסד 3:2 לסרביה, כשמירב החיצים כוונו לאלמוג כהן ורחמים צ'קול. "אם ימשיכו ככה, הם לא יהיו כאן"

פתיחת הקמפיין של שנתון 88/89 בנבחרת ישראל הצעירה, לא האירה פנים למאמן מוטי איוניר, שראה את שחקניו המומים על המגרש במחצית הראשונה, בסיומה פיגרו בשלושה שערים. במחצית השנייה, לאחר חילופים שערך המאמן ושינוי מספר תפקודים במגרש, הייתה הנבחרת האולימפית עדיפה על יריבתה ואף השכילה לכבוש פעמיים. בסיום אמנם 2:3 לסרביה, אבל לא מעט עידוד שאפשר לשאוב מהשיפור לאחר ההפסקה.

מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, התמקד ראשית בצד השלילי: "יש כאן מספר שחקנים שחשבו שהם בטוחים בהרכב כי הם הגיעו מהקמפיין הקודם והם הרגישו בעלי בית וחשבו שהם יכולים להתנהג כמו שבא להם (איוניר התכוון לאלמוג כהן, טוטו תמוז ולרחמים צ'קול - ר.ב.). אני אתן להם עוד הזדמנות אחת ואם הם ימשיכו ככה הם לא יהיו כאן".

לגבי היכולת על כר הדשא, הוסיף איוניר: "מצד אחד אנחנו מרוצים, מצד שני אני מאוכזב. זה משחק מוזר, הסרבים כבשו שלושה שערים מחמישה מצבים. זה לא שההגנה שלנו הייתה גרועה, אבל משחק ההגנה של הקישור לא היה מספיק טוב, ספגנו בקלות. אני לא יכול להיות מרוצה מההפסד, אבל מצד שני כשאתה יורד בפיגור של שלושה שערים ומסיים ב-3:2 אז אפשר גם להרגיש טוב".

המאמן התייחס למחצית השנייה היותר טובה של הנבחרת ואמר: "הייתה לי הזדמנות לבחון מספר שחקנים שהתרשמתי מהם כבר במשחקי הליגה, אבל כאן הייתה לי אפשרות לבחון אותם מקרוב ומול שחקנים אירופאים. דין מורי, לדוגמא, נתן משחק מצוין במחצית השנייה וגם אמיר לביא השתלב בצורה טובה. בסך הכול המשחק איפשר לנו לקבל תמונת מצב לגבי הקבוצה".

המאמן נשאל עד כמה הוא רוצה שישראל תקבל את אירוח אליפות אירופה הבאה ואמר: "איזו שאלה, אני מאוד-מאוד רוצה. זה ייתן לנו המון, לכדורגל הישראלי, להתאחדות לכדורגל, ותהיה כאן גם חגיגה לצופים. נחכה קודם להחלטה ואז נדע להיערך בהתאם".

איווניר ירד זועם לחדרי ההלבשה, שם שטף את השחקנים, אמר להם שרבים הרימו את האף, וכי אין מדובר פה בקבוצה, אלא בנבחרת, ושאין בכוונתו לעשות לאף אחד חשבון: שחקנים שלא ייקחו את עצמם בידיים לא יהיו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully